Gemini Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Pokker så kjedelig å være aleine på DOL på natta og tidlig morrakvisten.... 0 Siter
Gyda Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Ja, og nå er du sikkert ikke her lenger... God morgen! 07:29 0 Siter
Spirea Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Folk som er oppe på den tida må anses for perverse og kan således ikke forvente å bli fulgt av andre, normale mennesker ;o) Hei forresten... Nå har også JEG våkna *s* 0 Siter
Gjest søvnguri Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Folk som er oppe på den tida må anses for perverse og kan således ikke forvente å bli fulgt av andre, normale mennesker ;o) Hei forresten... Nå har også JEG våkna *s* Du er nok litt pervers du også ;-) Hei, forresten, nå har JEG våknet! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Skulle ikke du sove på den tiden? 0 Siter
Gemini Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 Skulle ikke du sove på den tiden? Jeg skrev jo i et annet innlegg hvorfor jeg ikke sov i natt da... Har jobba et drøyt døgn (26 t) i strekk, og først kommet hjem nå. Frister ikke til gjentakelse, men gleder meg til lønning! :-) Er overtrøtt og må "komme ned" før jeg kan bli ordentlig trøtt og sove, tror jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.