Gå til innhold

Kongen har kreft

Anbefalte innlegg

Gjest Jernkvinnen
Skrevet

Da er det altså bekreftet. Vi får håpe det går bra med ham. "God bedring til deg Konge!" (hvis du skulle finne på å lese dette).

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Gjest strandhai
Skrevet

Huff, liker ikke sånt, jeg. Får håpe han blir frisk igjen!

Gjest royalist
Skrevet

Ja huff, dette var ingen gode nyheter!! Håper at det går bra med kongen vår!!!

God bedring til kongen vår!

Skrevet

Det går sikkert bra. Han får spesialbehandling som ikke er for oss vanlige dødlige.

Han får jo operasjon allerede mandag og slipper å stå på venteliste sammen med andre kreftpasienter.

Skrevet

Det går sikkert bra. Han får spesialbehandling som ikke er for oss vanlige dødlige.

Han får jo operasjon allerede mandag og slipper å stå på venteliste sammen med andre kreftpasienter.

Hei :o)

Faren min fikk kreft for 18 mnd siden. 14 mai fikk han diagnosen for å være nøyaktig, og første uken i juni fikk han første cellegiftkuren. Så det er da ikke så lange ventetiden det?

Og jeg mener slett ikke å være spydig altså, bare så det er sagt, siden jeg også har masse negativt å si om helsevesenet!

God advent!

Hilsen Maya

Skrevet

Hei :o)

Faren min fikk kreft for 18 mnd siden. 14 mai fikk han diagnosen for å være nøyaktig, og første uken i juni fikk han første cellegiftkuren. Så det er da ikke så lange ventetiden det?

Og jeg mener slett ikke å være spydig altså, bare så det er sagt, siden jeg også har masse negativt å si om helsevesenet!

God advent!

Hilsen Maya

De var redd faren min hadde lungekreft for noen år siden og det tok 8 uker før han fikk svar at han ikke hadde. Flere uker mellom hver prøve og han var så redd så lenge

Skrevet

De var redd faren min hadde lungekreft for noen år siden og det tok 8 uker før han fikk svar at han ikke hadde. Flere uker mellom hver prøve og han var så redd så lenge

Ja, det var veldig lenge. Må være fælt å gå å vente.

Nå hører pappa til Ullevål, så det er vel kanskje stor forskjell fra det ene sykehuset til det andre. I alle fall gikk det veldig fort og vi var selvfølgelig veldig glad for det! Han er forresten helt frisk i dag :o)!

Hilsen Maya

Skrevet

Ja, det var veldig lenge. Må være fælt å gå å vente.

Nå hører pappa til Ullevål, så det er vel kanskje stor forskjell fra det ene sykehuset til det andre. I alle fall gikk det veldig fort og vi var selvfølgelig veldig glad for det! Han er forresten helt frisk i dag :o)!

Hilsen Maya

Det er bra :o)

Faren min tilhører Aker og der er de antagelig tregere. Stakkar, han sov jo ikke om natta

Skrevet

Moren min ligger på Radiumen nå etter et helvete av en kreftoperasjon. Det var et stort inngrep der en rekke organer er fjernet, men likevel måtte hun vente nesten en måned på operasjon så de var sikre på at dette fikk spredd seg skikkelig.

Kongen kom jo selvsagt inn på 5 dager, menneskeliv er jo ikke verdt det samme må vite. Blir nesten som om det blir litt rettferdighet i verden om fyren stryker med.

Skrevet

Moren min ligger på Radiumen nå etter et helvete av en kreftoperasjon. Det var et stort inngrep der en rekke organer er fjernet, men likevel måtte hun vente nesten en måned på operasjon så de var sikre på at dette fikk spredd seg skikkelig.

Kongen kom jo selvsagt inn på 5 dager, menneskeliv er jo ikke verdt det samme må vite. Blir nesten som om det blir litt rettferdighet i verden om fyren stryker med.

Kongen må vi jo ta vare på etter beste evne.

Imidlertid bør det være slik at toppolitikere pent bør stille seg i køen av andre offer for sosialdemokratisk helsevesen. De som er mer opptatt av at alle må vente like lenge enn av at køene forsvinner, må gjerne prøve sine egen medisin, så og si.

Men slik er det selvsagt ikke. Toppolitikere sniker verre enn de fleste. Når det smerter litt i egen kropp, er kø-prinsippene lite verdt. Slik er det alltid; Lik rett til like lang kø-prinsippet skal holdes av andre, ikke dem selv.

Ellers er jo selvsagt toppidrettsutøver de eneste som er fritatt for kø her i landet, kanskje sammen med lottomillionærer.

......

En del folk med penger kjøper seg jo fram i køen, men det er en annen sak. De betaler tross alt selv.

Skrevet

Pappa Bjørn, jeg må si at jeg er enig med deg her og at jeg synes det er kjempeurettferdig at noen skal komme foran andre i køen

Jeg håper det går bra med mora di.

Skrevet

Pappa Bjørn, jeg må si at jeg er enig med deg her og at jeg synes det er kjempeurettferdig at noen skal komme foran andre i køen

Jeg håper det går bra med mora di.

Takk Dorthe, vi håper på det beste. Det har vært knalltøfft for oss alle sammen for vi snakker om en sykdom som rammer ikke bare et offer men alle rundt også.

Skrevet

Krysser fingra for moren din, Pappa B. Mista moren min i kreft for åtte år sida sjøl. Hold ut og pass godt på dine nærmeste. *Klem* om du vil ha.

Skrevet

Krysser fingra for moren din, Pappa B. Mista moren min i kreft for åtte år sida sjøl. Hold ut og pass godt på dine nærmeste. *Klem* om du vil ha.

Vil jeg svært gjerne ha. Takk for omtanken.*S*

Skrevet

Føler med deg, men håper du ikke mente det siste du sa.

Skrevet

Lykke til med moren din Bjørn.

Husk å ta vare på deg selv og resten av familien oppe i alt sammen.

Vennlig hilsen

Skrevet

Lykke til med moren din Bjørn.

Husk å ta vare på deg selv og resten av familien oppe i alt sammen.

Vennlig hilsen

Takk så mye Goliath. Joda, det er tøfft for alle sammen, men vi håper å komme greit gjennom det. Trist når noen du er glad i skal bli utsatt for noe sånnt i tillegg til slag, sukkersyke og 2 andre operasjoner, alt sammen på et år når dama ikke er mere enn 55.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...