Gå til innhold

Åh, så forelsket..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

London er spennende, men kan bli litt grå og trist sånn på vinterstid. Hvis det er snakk om å bosette seg permanent et annet sted sted, så er det bare å innrømme:

I Left My Heart

In San Fransisco

Jeg vil også se San Fransisco! :o) Hører det er flott der..

Reiser kanskje dit til sommeren.

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

7

• hare1365380455

7

• BettyBlue

6

• musikeren

6

laguna1365380434

Jeg kunne tenkt meg å bo i England, fortrinnsvis en koselig og rolig bydel av London.

Har du sett filmen "Notting Hill" forresten? :-)

Nei, den har jeg ikke sett..

Nå rakk ikke jeg å se så fryktelig mye av London, måtte hjem så altfor tidlig..:-(

Men jeg tror jeg likte Soho og Camden town best av de stedene jeg beså..

Takk!:o)

Hvordan går det med flyttingen da?

Jeg flytter i morgen. Og heisen står her enda :o(

Men jeg har fått pakking og flytting så jeg bare stikker bort i den nye på dagen i morgen og blir der. Tror ikke jeg orker maset.

Men der er ikke internett enda så jeg vet ikke når jeg er på nett igjen. Det tar noen dager tror jeg.

hare1365380455

Det er saa kjekt saa! bor i en liten by 15 minutter utenfor Boston. Eneste negative er atr det er saa KALDT naa..:-)

Jeg jobber som au pair.. Helt greit det, for ett aar

Jeg har også vært au pair. Skal du hjem til jul? Kos deg der borte! Må være spennende...:)

Jeg flytter i morgen. Og heisen står her enda :o(

Men jeg har fått pakking og flytting så jeg bare stikker bort i den nye på dagen i morgen og blir der. Tror ikke jeg orker maset.

Men der er ikke internett enda så jeg vet ikke når jeg er på nett igjen. Det tar noen dager tror jeg.

I mellomtiden får du satse på sms hvis du vil taste med noen! :-)

Annonse

Jasså? Ja, det(Stokke) er jo også kjent som jordens navle;-) Liker Sandefjord, det er så mye hyggelige mennesker der, jordnære og liketil. Tønsberg er litt mer snobbete.

Men fortell!;-)

Enig, tønsbergenserne kan være ganske snobbete. Sandefjordingene er mer jordnære og naturlige.

Jeg tippet Stokke ja, og var mye der hos venninnen min i 82-85. Dessuten var faren hennes lege for fotballaget EIK, som vi heiet intenst på! Var på mange kamper og har en liten bok med autografer av Bolla og gjengen. Og selvsagt Jahn Teigen!

Jeg bodde i Sandefjord i 81-87, og mamma bor der ennå.. Ellers elsker jeg all kysten i Sandefjord.

Selvsagt ikke, men om man er uten nett, så er man...

Ellers får du nyte heisen og komme deg mer ut enn du har gjort i det siste... :-)

Det ble litt for mange dager for meg dette her. Og kjøleskapet er tomt men det er jo ikke noe vits å fylle opp i dag :o)

Enig, tønsbergenserne kan være ganske snobbete. Sandefjordingene er mer jordnære og naturlige.

Jeg tippet Stokke ja, og var mye der hos venninnen min i 82-85. Dessuten var faren hennes lege for fotballaget EIK, som vi heiet intenst på! Var på mange kamper og har en liten bok med autografer av Bolla og gjengen. Og selvsagt Jahn Teigen!

Jeg bodde i Sandefjord i 81-87, og mamma bor der ennå.. Ellers elsker jeg all kysten i Sandefjord.

Jøss, verden er ikke stor:-) Ja, det var jo glansperioden til Eik det der, og jeg var ganske hekta sjøl. Siden har Eik stort sett bare gitt frustrasjoner... :-/

Masse fine områder i Sandefjord, kanskje spesielt ut av byen mot Bogen i Stokke. Der har jeg blinka meg ut en del tomter;-) Men så har du jo også Bugårdsparken selvfølgelig, og hele området rundt.

Også er det jo ganske bra musikkmiljø i Sandefjord.

Hm. Du er ikke SÅ mye yngre enn meg, eller...? 36 her.

Gjest strandhai

Har lyst til å besøke San fransisco, og gjør det sikkert til sommeren.. Hører det er flott der! :o)

Gikk ikke The freedom trail i Boston, var der stort sett på shop og restaurant o.l, jeg har bodd en halvtime unna...

Si i fra når du drar da, så sniker jeg med med i kofferten din!:) SF er en utrolig flott by, men et godt tips; ha med deg MASSE penger. Dro til Macy's, og det handlestrøket. Levissjappe i mange etasjer, og penga fløy ut av vinduet...men det blei mye bra klær da!

Det var så utrolig gøy å bare traske rundt mellom skyskraperne i timesvis!

Men sa du at du bodde i Boston!?!

laguna1365380434

Si i fra når du drar da, så sniker jeg med med i kofferten din!:) SF er en utrolig flott by, men et godt tips; ha med deg MASSE penger. Dro til Macy's, og det handlestrøket. Levissjappe i mange etasjer, og penga fløy ut av vinduet...men det blei mye bra klær da!

Det var så utrolig gøy å bare traske rundt mellom skyskraperne i timesvis!

Men sa du at du bodde i Boston!?!

Alle steder er morsommere om en har MASSE penger.. Skulle gjerne hatt flere i London også jeg, MYE fint i butikkvinduene...:o)

Uansett, jeg ska sai fra om jeg tar den rommelige kofferten til San F.;)

Jeg har bodd i Gloucester, ikke i selve Boston, det er ca 20-30 min med toget.

Annonse

Jøss, verden er ikke stor:-) Ja, det var jo glansperioden til Eik det der, og jeg var ganske hekta sjøl. Siden har Eik stort sett bare gitt frustrasjoner... :-/

Masse fine områder i Sandefjord, kanskje spesielt ut av byen mot Bogen i Stokke. Der har jeg blinka meg ut en del tomter;-) Men så har du jo også Bugårdsparken selvfølgelig, og hele området rundt.

Også er det jo ganske bra musikkmiljø i Sandefjord.

Hm. Du er ikke SÅ mye yngre enn meg, eller...? 36 her.

Jeg var jo litt rockete tenåring som hang litt på Saga (før jeg fylte 18, sneik meg inn) og dro på fester og var veldig svak for gutter med langt hår...På fest i Kodal og!

Nå har jeg likt meg i det gamle huset, har glemt i farta hva det heter - det var Det Rosa Huset før, nå et smårocka sted med konserter osv.

Hadde kjærste som var vokalist i band også. Masse morsomme opplevelser fra Sandefjord, gitt.

Bodde på Stub og på Bugården, kjempefine steder. Men også mange fine steder både ut mot Granholmen, Østerøya og Vesterøya. + Preståsen/Bjerggata.

:-)

33 her.

Gjest strandhai

Alle steder er morsommere om en har MASSE penger.. Skulle gjerne hatt flere i London også jeg, MYE fint i butikkvinduene...:o)

Uansett, jeg ska sai fra om jeg tar den rommelige kofferten til San F.;)

Jeg har bodd i Gloucester, ikke i selve Boston, det er ca 20-30 min med toget.

Gloucester.....hmmmm. Var på utvekslinsstudentcamp i en knøttliten by som heter Norwich. Veit ikke om det blir i samme retning som Gloucester, da....

Jeg var jo litt rockete tenåring som hang litt på Saga (før jeg fylte 18, sneik meg inn) og dro på fester og var veldig svak for gutter med langt hår...På fest i Kodal og!

Nå har jeg likt meg i det gamle huset, har glemt i farta hva det heter - det var Det Rosa Huset før, nå et smårocka sted med konserter osv.

Hadde kjærste som var vokalist i band også. Masse morsomme opplevelser fra Sandefjord, gitt.

Bodde på Stub og på Bugården, kjempefine steder. Men også mange fine steder både ut mot Granholmen, Østerøya og Vesterøya. + Preståsen/Bjerggata.

:-)

33 her.

Ikke umulig at jeg kjenner til han ekskjæresten din da, eller noen av de andre du kjente. Sang han i dr. Mabuse, eller var det Kjuttas kruttlappband?;-) Hehe.

Dette var litt morsomt:-)

Ikke umulig at jeg kjenner til han ekskjæresten din da, eller noen av de andre du kjente. Sang han i dr. Mabuse, eller var det Kjuttas kruttlappband?;-) Hehe.

Dette var litt morsomt:-)

Næh, han sang i ....Crescendo. Var Alarm-fan, han er ca 35 nå og var som 17-åring 1,92 cm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...