Gå til innhold

Åh, så forelsket..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

7

• hare1365380455

7

• BettyBlue

6

• musikeren

6

hare1365380455

Nei skal vaere her i jula.. reiser jeg hjem risikerer jeg vell aa ikke komme tilbake:-)

Håper du får en fin jul, da:) Lange dager? Da jeg var au pair hadde jeg lange dager.. og det var lett for dem å be meg om ekstra ting siden jeg bodde der. Men jeg stortrivdes, og er glad for det året der.

Gjest epletre

Håper du får en fin jul, da:) Lange dager? Da jeg var au pair hadde jeg lange dager.. og det var lett for dem å be meg om ekstra ting siden jeg bodde der. Men jeg stortrivdes, og er glad for det året der.

Ja det er lange dager.. spesielt naa som snoen har komt! Har to store unger da, saa de er pa skolen paa dagtid.. har ikke saa mye aa ta meg til, lever for kveldene og helgene jeg.. Naar/ hvor jobbet du som au pair?

hare1365380455

Ja det er lange dager.. spesielt naa som snoen har komt! Har to store unger da, saa de er pa skolen paa dagtid.. har ikke saa mye aa ta meg til, lever for kveldene og helgene jeg.. Naar/ hvor jobbet du som au pair?

Jeg gjorde mye husarbeid.. Var i England for noen år siden. (Vil ikke gi mer info. om det på nettet..)

Annonse

hare1365380455

Ikke igjennom det byraadet jeg reiser med.. men tenker penger jeg. Faar fikse playdates for dem.. saa faar jeg vertfall litt fritid.

Jeg reiste ikke gjennom noe byrå. Du får prøve å ha litt fritid den helgen, ja. Er det nå rett før jul? Skal du feire jul med familien altså? Blir en erfaring det også:)

Gjest epletre

Jeg reiste ikke gjennom noe byrå. Du får prøve å ha litt fritid den helgen, ja. Er det nå rett før jul? Skal du feire jul med familien altså? Blir en erfaring det også:)

Jada ekte amerikansk jul! Folka fikk juletraerne foer Thanksgiving, saa her er julestemningen drept for lenge siden..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...