Gjest kvinno Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 jeg trenger litt tips og råd. Skal skrive en herrenes tale. I den forbindelse trenger jeg å få noen tips om hvem som var guttas helter når de var små...bortsett fra supermann...gjerne tegneseriehelter og andre helter som alle kjenner til.... 0 Siter
Gjest noen navn Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 "Tarzan i ønniken"?? Zorro, edderkoppmannen, fantomet? Morten Harket (på 80-tallet), Mick Jagger, John Travolta.. 0 Siter
citoyen Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Det kommer vel kanskje litt an på hvilken aldersgruppe herrene er i nå? 0 Siter
Prozak Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Batman (Lynvingen), The Incredible Hulk (Hulken), Supergirl, diverse Marvel helter (Wolverine, Daredevil)...o.s.v. "...................." 0 Siter
musikeren Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Lynvingen, Tarzan, Korak, Fantomet. Det store spørsmålet var jo hvem som ville banka hvem av Tarzan og Fantomet;-) Riktignok var Tarzan vill, men Fantomet var knallhard. Hm. Fremdeles ei nøtt det der. Lynvingen ville nok blitt for lett er jeg redd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.