Gå til innhold

Seroxat, begynne selv NHD

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tidligere brukt seroxat. Byttet så over til en annen, remeron, for så å slutte med alt. Men nå merker jeg at jeg har fått mye mer tvang. Skal til psyk Fredag, burde vel ventet med medisin til da. For vi skulle prøve uten en stund. Om dette ikke gikk skulle jeg prøve en annen med.

Men nå ønsker jeg selv å begynne på seroxat, og ble så lei meg og sliten at jeg bare begynte selv i dag, med 20 mg. Kommer til å ta dette frem til Fredag, og si i fra til psyk da.

Tror du dette går bra?? Har jo brukt det før...

Please seroxat virk fort!! Skal bli leeenge til neste gang jeg prøver å bytte/slutte. *sukk*

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128470-seroxat-begynne-selv-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg sikker på går helt bra. Diagnosen er jo sikker, og du er kjent med medisinen fra før.

PS. Ved tvangslidelse er ikke Remeron et godt alternativ.DS

Tusen takk nhd!

Du kan ikke bare fly til meg om bli min nye psyk a??;) Min psyk ønsker ikke innse at jeg har ocd. Isj.

Må nok bytte psyk snart, men det er jammen ett ork. Jaja.

Ha en fin dag!

Vennlig hilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...