Gå til innhold

Hvor finne restplass til det store utland

Anbefalte innlegg

Husker at jeg for en gooood stund siden var inne på en side som viste restplasser fra de forskjellige reisebyråene.. Men husker ikke hvor jeg fant dette... Kan noen hjelpe meg å huske??

Vi ønsker å reise bort i slutten av januar og har lyst til å reise til Thailand (men har allerede vært der 2 ganger, og ønsker å se noe nytt)

Noen gode tips fra dere kanskje?

Hva med Filipinene, Sri Lanka, India??? eller??

Fortsetter under...

Anbefaler selvsagt India på det varmeste!!! Januar/ februar er ei super tid å reise på, passe varmt og behagelig klima. Og ikke et minst kjempespennende reisemål, for ikke å si utallige spennende reisemål innenfor kontinentet India! Kan anbefale Reisehuset i Oslo hvis dere tenker på India.

Hilsener fra ei som snart er på vei til fargenes land ~

Annonse

Hei,

husker ikke linken, men jeg ville reist til Malaysia Langkawi, eller til Mauritsius. Karibien er jo også deilig da!!! Kommer ann på hvor lenge dere skal være borte.

Lykke til i jungelen...

Hei Wibecke

Joda, har vært inne på tanken både til Karibien og til Langkawi.. Jeg var på Langkawi i 1995, og det var et deilig sted.

Men dette er vår første lange utenlandstur, så kanskje vi satser på Thailand som vi kjenner så godt.. Jeg har idag vært på reisebyrå for å hente kataloger--

Vi er jo egentlig vante med å reise som backpackere og bare kjøpe flybillett, men denne gangen bør vi ha full pakke synes vi!!! Å komme oss fra A til Å på en grei måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...