Gå til innhold

To adopterte jenter fra korea en ny på vei?

Anbefalte innlegg

Gjest kan du svare?

Hei

Jeg skrev dette innlegget tidligere. Om en vennine av meg som er blitt gravid, men har fått tildeling av barn nr 3 fra kina.

Ville bare si at jeg er glad for alle svarene jeg fikk, og at min vennine har bestemt seg for å beholde barnet hun bærer på og avlyse adopsjonen. Selv om dette selvfølgelig er trist for dem. Spesielt med tanke på at de har sett bilde av jenta og alt.

Vennlig hilsen

Fortsetter under...

Gjest overraskelsen

Ja, livet er ikke lett ! For din venninnes vedkommende har det bydd på en uventet overraskelse. Selv om det er trist å måtte avbryte en adopsjon; spesielt når man har fått tildeling, så der det sånn reglene er. Etterhvert vil nok denne vonde opplevelsen komme på avstand, og hun vil kunne glede seg over det barnet som de venter.

Livet blir ikke alltid som man har tenkt seg, men de får jo det barnet de ønsket seg; om enn på en litt annen måte enn først antatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...