Gå til innhold

Reisefeberen har meldt seg...

Anbefalte innlegg

...og enda er det fem dager igjen til vi setter oss på flyet til India. *sukk*

Om ei uke får vi møte minstegullet vårt for første gang. Akkurat nå føles det lenge til, men hva er vel ei lita uke mot de nesten 6 månedene vi har ventet på å få hente henne?

Hele 15 mnd har hun rukket å bli, vår tredje Gudegave. Vi gleder oss så innmari til å få møte henne og bli kjent med henne, alle fire. Og ikke minst til vi kommer hjem like før midnatt den 21/12. Regner med at de vordende besteforeldre står og tripper på flyplassen da...

Det blir nok ei utradisjonell jul, der materielle gaver får liten betydning for oss foreldre ihvertfall. Vi får jo verdens beste julegave hjem!!! Som sagt, vi gleder oss kjempemasse, samtidig som vi er like spente som sistgang vi var på hentereise, i August 2001.

Masse hilsener til dere alle fra ei som har en sverm av sommerfugler i magen nå ~ ~ ~

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128533-reisefeberen-har-meldt-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Skjønner godt at du har reisefeber, jeg....

Håper dere får en fantastisk India-tur for å hente verdens beste julepresang!

I går var der 1 år siden vi overtok omsorgen for "snuppa" vår, og tenk at i fjor fikk vi åpne den gjeveste luka i adventskalenderen vår først!!!

Det ble en spesiell julafen, og det tipper jeg dere også får i år.

God-tur-klem fra

Åhhh, JEG får jo nesten sommmerfugler i magen av og tenke på at du snart nå er på vei ned for og møte den tredje gudegaven deres, da kan jeg bare tenke meg hvordan du har det.

Tenk denne julen får dere sikkert tenkt litt mer på hva julen faktisk dreier seg om, sant! Det handler jo ikke om og få den dyreste gaven;o) Selv om dere dette året fikk den mest dyrebare, men det er en helt annen ting.

Mange klemmer fra meg

Annonse

forelsket colombiamamma

Jeg vil bare ønske dere riktig god tur til India! Jeg forstår godt at du har sommerfugler i magen nå, Mamta, men tenk så deilig det blir når du for tredje gang skal få bli mamma:o)

Lykke til på reisen! Gleder meg til å lese hvordan dere har hatt det, for jeg regner med at du oppdaterer oss Dolere når du er trygt tilbake i Norge!

Klem fra

Gjest ChiengMai

Skrev et lengre god-tur-innlegg i går, men det ble visst borte i et svart hull et sted.

I alle fall... Tenk at dere snart skal hente den lille skjønnheten deres. Gleder meg med dere, og jeg skal tenke masse på dere mend dere er borte.

God tur, kjære Mamta! Dette er verdens beste julegave, det skjønner jeg godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...