Gjest kinamamsen Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Er det noen som vet om en koselig kinarestaurant med god mat; og der det passer å ha med barn, i Oslo sentrum. Vi er en gjeng som skal i Spektrum på Putti Plutti Pott og som skal ut å spise etterpå. Ønsker ikke å gå så langt med flere barn på slep, så det må være i nærheten av Spektrum. 0 Siter
Gjendine Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Dere kan prøve Dragon Palace som ligger i Torggata 18. 0 Siter
Gjest Mamman til Anna Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Dere kan prøve Dragon Palace som ligger i Torggata 18. Ny kinarestaurant kommer i januar 0 Siter
Lisette Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Hei, Det ligger en ikke langt unna Kirkeristen. Du går inn fra Karl Johan. Husker ikke om restauranten ligger i Skippergaten eller Dronningen gate. Husker ikke navnet på restauranten, - den ligger i underetasjen. God tur! 0 Siter
Gjendine Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Hei, Det ligger en ikke langt unna Kirkeristen. Du går inn fra Karl Johan. Husker ikke om restauranten ligger i Skippergaten eller Dronningen gate. Husker ikke navnet på restauranten, - den ligger i underetasjen. God tur! Mulig at du tenker på den i Kirkegaten, rett bak Lene V som ligger på hjørnet Kirkegaten / Karl Johan. Et godt alternativ når Dragon Palace er stengt. 0 Siter
Lisette Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Mulig at du tenker på den i Kirkegaten, rett bak Lene V som ligger på hjørnet Kirkegaten / Karl Johan. Et godt alternativ når Dragon Palace er stengt. Du har det 'Gjendine' :0) Jeg holdt meg til å nevne 'nabolaget'. Godt å ha deg med :0) 'smiler' 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Takk skal dere ha. Da prøver vi oss i Kirkegt. Jeg gikk mye der tidligere for da jobbet jeg noen etager over, men nå har jeg ikke vært der på mange år. Vi får håpe den er bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.