Gå til innhold

I dag tenker jeg så veldig på nr. 2....

Anbefalte innlegg

som jeg ikke vet noen ting om. Det er lenge til vi skal til Kina for å bli foreldre igjen, men i dag er jeg helt overveldet over at vi igjen skal få lov til å bli foreldre. Papirene våre er bare vel en måned gamle på CCAA`s kontorer, så vi har langt frem,men akkurat i dag føles det så nært - og det er godt. Nå begynner liksom ventetiden å kjennes på kroppen, foreløpig bare positivt, jeg har ikke "kjøpt inn" tålmodighetskremene engang :-) Men jeg er forventningsfull og gleder meg, og så rart det enn høres ut så gleder jeg meg til ventetiden. Jeg trenger ikke siteres på dette når ventetiden nærmer seg slutten....

Dette var bare noen tanker jeg hadde lyst å dele med dere, noen som kjenner seg igjen?

Fortsetter under...

Du får notere deg denne dagen. Kanskje den betyr noe spesielt. Kan hende blir den lille født i dag for alt du vet.

Lykke til med ventingen! Kjempefint at det ser ut til å gå raskere i Kina for tiden.

og ja, jeg håper farten holder seg i Kina, har ikke noe imot at ventetiden holder seg nede. Forrige gang økte den en måned for hver måned vi ventet.

Å hvor jeg kjenner meg igjen ! Har akkurat samme følelsen for tiden,klarer nesten ikke tenke på noe annet. Tror ventetiden denne gang blir "verre" for nå vet jeg hvor stort det var å hente førstemann for 6 1/2år siden.Dessuten tror jeg at følelsene blir ekstra sterke siden det er jul og tankene går til neste jul.. Da henger det TO adventskalendere på veggen.... ha ei riktig koselig ventetid Kinesermor :)

Du får notere deg denne dagen. Kanskje den betyr noe spesielt. Kan hende blir den lille født i dag for alt du vet.

Lykke til med ventingen! Kjempefint at det ser ut til å gå raskere i Kina for tiden.

Tenkte på det samme som kinamamsen. Hva om barnet deres blir født i disse dager? Fortsatt god ventetid!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...