Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Linus!

Gratulerer med distrikt, men jeg lurer på om du vet grunnen til at det gikk så fort for dere å få distrikt. Det er ikke sikkert det er noen grunn, men det stod noe om venteliste i brevet fra ICBF når vi fikk godkjenningen. Også lurte jeg på om jeg kan spørre om hvilken alder dere ble godkjent for ,vi ble godkjent for jente/gutt 2 år.

Håper ventetiden blir kort før dere får den etterlengtede telefonen.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128777-linus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

linus1365380366

Hei, Henem!

Takk for gratulasjonen!

Hvorfor vi fikk distrikt så fort, har jeg ikke "peiling" på.... Det kan jo ha noe å gjøre med at vår totale ventetid i Colombia nå overstiger 1 år, men det blir bare spekulasjoner. Litt uforutsigbart det her, men det må vi jo bare "ta med på kjøpet"! Uansett , det er jo hensynet til at barnet skal få de riktige foreldrene som veier tyngst - og denne "matchingen" kan jo "klaffe" etter et par uker - eller det kan ta mange måneder...

Når det gjelder godkjenningsbrevet, tror jeg teksten du refererer til, er en slags "standard-tekst" som egentlig ikke gjelder norske søkere (Mener å huske dette fra et tidligere innlegg her på dol). Jeg kjenner forøvrig igjen teksten fra vårt godkjenningsbrev!

Vi er såpass "opp i åra"....he,he....at vi er godkjent i aldersgruppen 3-4 år.

Det blir en spennende tid fremover nå - en HELT spesiell advent, må jeg si.

Vi gleder oss, vi!

Lykke til videre, Henem!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128777-linus/#findComment-785848
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...