Gå til innhold

Innvandrerbutikker.


Grip

Anbefalte innlegg

Et stort antall småbutikker i Oslo og Akershus er kontrollert av myndighetene. De aller fleste er drives av fremmedkulturelle innvandrere.

Resultatene er nedslående:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=683883

Hos bortimot alle er det avdekt at det selges smuglervarer og tyvegods i stor skala. Dessuten unndras millioner i moms og ansatte arbeider svart.

Av smuglervarer som selges, pekes spesielt på kjøtt, grønnsaker og frukt.

....

Så neste av du forteller om de flotte varene du kjøpte hos den trivelige pakistaneren på hjørnet, må du altså ta med i vurderingen at det mest sannsynlig er smuglervarer eller tyvgods. Kanskje kan du også skjenke en tanke at du gjennom å handle der, understøtter de miljøene som utgjør bakmennene og som står for rå og organisert kriminalitet på en rekke områder.

God appetitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    70

  • Goliath

    35

  • Grip

    28

  • Ulv I Faarikaal

    21

Mest aktive i denne tråden

Var det ikke deg som for noen måneder siden oppfordret folk til å smugle varer ULOVLIG inn i Norge, som en "protest" mot avgifter?

Bortsett fra at du har hvit hud, hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke deg som for noen måneder siden oppfordret folk til å smugle varer ULOVLIG inn i Norge, som en "protest" mot avgifter?

Bortsett fra at du har hvit hud, hva er forskjellen?

Min argumentering for å ta med seg en litt drøy kvote fra danskebåten er kanskje et bra grunnlag for å vri oppmerksomheten bort fra saken i denne tråden, men er dessverre irrelevant.

Det er avdekt gjennomgående og systematisk kriminalitet i tilnærmet alle små, såkalte innvandrerbutikker i Oslo og Akershus. En hel næring er, ut fra alle synsvinkler, råtten, kriminell og mafiøs.

Jeg kan ikke skjønne at folk handler i disse sjappene, hvor de også opptrer som sponsorer for organisert kriminalitet.

Forutsatt at du stundom er kunde i disse rottereirene; Vil tyvegodset smake like godt i fremtiden, sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min argumentering for å ta med seg en litt drøy kvote fra danskebåten er kanskje et bra grunnlag for å vri oppmerksomheten bort fra saken i denne tråden, men er dessverre irrelevant.

Det er avdekt gjennomgående og systematisk kriminalitet i tilnærmet alle små, såkalte innvandrerbutikker i Oslo og Akershus. En hel næring er, ut fra alle synsvinkler, råtten, kriminell og mafiøs.

Jeg kan ikke skjønne at folk handler i disse sjappene, hvor de også opptrer som sponsorer for organisert kriminalitet.

Forutsatt at du stundom er kunde i disse rottereirene; Vil tyvegodset smake like godt i fremtiden, sør?

Hei,

Jeg forstår du forsøker å vri oppmerksomheten vekk fra din egen "godkjente kriminalitet", og over på akkurat lik kriminalitet utført av mennesker med en annen hudfarge.

Den går ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener at grønnsakene på Ali's Frukt & Grønt er tyvegods, altså? Hvor i all verden stjeler man ferske grønnsaker?

Uansett f... - er varene bedre og billigere så er valget rimelig enkelt.

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herre Gud, du må ha et kjedelig liv Grip ;o)

*rister på hodet*

Kjedelig? Neida, tvert i mot. Man kunne til tider ønske seg et kjedeligere liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg forstår du forsøker å vri oppmerksomheten vekk fra din egen "godkjente kriminalitet", og over på akkurat lik kriminalitet utført av mennesker med en annen hudfarge.

Den går ikke.

Du må gjerne diskutere mine utvidede kvoter fra danskebåten og min ringe person for øvrig, men det endrer ikke de fakta som er avdekket blant innvandrerbutikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg forstår du forsøker å vri oppmerksomheten vekk fra din egen "godkjente kriminalitet", og over på akkurat lik kriminalitet utført av mennesker med en annen hudfarge.

Den går ikke.

*ler*...og for oss andre ser det ut som om du vrir oppmerksomheten bort fra kriminaliteten til disse innvandrerne Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener at grønnsakene på Ali's Frukt & Grønt er tyvegods, altså? Hvor i all verden stjeler man ferske grønnsaker?

Uansett f... - er varene bedre og billigere så er valget rimelig enkelt.

"....................."

Jeg vet jo ikke hvordan man stjeler grønnsaker. Dessuten er det vel slik at ikke absolutt alle varer i disse butikkene er stjålet eller smuglet, vil jeg tro.

Det er imidlertid ikke rart at prisnivået blir "trivelig" på disse stedene, og du kan jo dessuten forutsette at akkurat din agurk er omsatt på lovlig vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*...og for oss andre ser det ut som om du vrir oppmerksomheten bort fra kriminaliteten til disse innvandrerne Sør.

Jeg vil tro at sør hadde inntatt et annet, og aggressivt standpunkt overfor disse kremmerne, hvis de hadde annen hudfarge.

Når man lar hudfarge hele tiden styre sine synspunkter - slik sør i dette tilfellet er et godt eksempel på - kan det få ganske underlige utslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo ikke hvordan man stjeler grønnsaker. Dessuten er det vel slik at ikke absolutt alle varer i disse butikkene er stjålet eller smuglet, vil jeg tro.

Det er imidlertid ikke rart at prisnivået blir "trivelig" på disse stedene, og du kan jo dessuten forutsette at akkurat din agurk er omsatt på lovlig vis.

Jeg stiller spørsmålstegn ved om det i det hele tatt er særlig praktisk gjennomført for disse butikkene å stjele ferske grønsaker. Grønnsaker som selges i butikker blir jo solgt felles hver bidige morgen av grossistene/importørene - skulle tro det var vanskelig å snike seg bak kassene og naske.

Prisnivået på grønsaker i "stanersjapper" har forøvrig å gjøre med at de tross alt kjøper inn enorme mengder og selger enorme mengder. Det må bli en del til overs som selges som grisefor, men iom. at de selger så mye av det så tåler de det svinnet.

"...................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller spørsmålstegn ved om det i det hele tatt er særlig praktisk gjennomført for disse butikkene å stjele ferske grønsaker. Grønnsaker som selges i butikker blir jo solgt felles hver bidige morgen av grossistene/importørene - skulle tro det var vanskelig å snike seg bak kassene og naske.

Prisnivået på grønsaker i "stanersjapper" har forøvrig å gjøre med at de tross alt kjøper inn enorme mengder og selger enorme mengder. Det må bli en del til overs som selges som grisefor, men iom. at de selger så mye av det så tåler de det svinnet.

"...................."

En annen grunn for at grønnsakene er billige i slike butikker, er jo at innehaverne (eller deres ansatte/familiemedlemmer) selv reiser opp på Økern (eller andre steder det måtte være grossister) for å handle inn. Man kutter altså ut et mellomledd her.

Og så er det gjerne familiemedlemmer som drar lasset i fellesskap, og da kan det vel hende det snytes litt på antall ansatte på papiret ift. virkeligheten, slik at man ikke betaler fullt så mye skatt og arb.giver-avgift som man strengt tatt skulle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler*...og for oss andre ser det ut som om du vrir oppmerksomheten bort fra kriminaliteten til disse innvandrerne Sør.

Kriminelle er kriminelle uansett om de er påståtte "innvandrere" eller ei.

Å tro at én "innvandrer-butikk" er kriminell bare fordi andre måtte være det, er som å boikotte Rema 1000 fordi Meny har solgt gammelt kjøtt.

Med andre ord - mer av Grips idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at sør hadde inntatt et annet, og aggressivt standpunkt overfor disse kremmerne, hvis de hadde annen hudfarge.

Når man lar hudfarge hele tiden styre sine synspunkter - slik sør i dette tilfellet er et godt eksempel på - kan det få ganske underlige utslag.

Du hadde ikke postet ditt første innlegg hvis innehaverene hadde vært hvite.

Tvertimot ville du trolig jublet deres "protest mot avgiftene" eller noe slikt.

Personlig fordømmer jeg kriminalitet uansett hvem som utfører den. Du, derimot, har oppfordret til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne diskutere mine utvidede kvoter fra danskebåten og min ringe person for øvrig, men det endrer ikke de fakta som er avdekket blant innvandrerbutikkene.

Nei, men hva som skjer i én "innvandrerbutikk" kan da ikke en annen holdes ansvarlig for?

Eller skylder du på Rema 1000 fordi Meny hadde for gammelt kjøtt i fryseren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i alt du skriver, men hvordan går det ellers - på motorfronten mener jeg?

Nei, det er lite nytt. Man kjøper ikke bil om vinteren. Det er liksom ikke noe stas å sette fine vogner rett oppi saltsuppa på dagens vinterveier. Da er april/mai langt bedre. Jeg vet ikke om jeg blir å finne i markedet den kommende våren. Bilparken er ganske oppdatert som den er, og kvinnen i huset mener at det finnes andre ting her i livet enn biler.

Så det er i det hele tatt lite nytt. Jeg holder meg selvsagt ajour med det som skjer, men altså ikke i direkte kjøpemodus nå.

Du da? Satser på vårens lønnsoppgjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriminelle er kriminelle uansett om de er påståtte "innvandrere" eller ei.

Å tro at én "innvandrer-butikk" er kriminell bare fordi andre måtte være det, er som å boikotte Rema 1000 fordi Meny har solgt gammelt kjøtt.

Med andre ord - mer av Grips idioti.

Ca 90% av innvandrerbutikkene butikkene drives kriminelt.

Det er derfor 90% sannsynlig at et man ved å handle i en slik butikk understøtter alvorlig kriminalitet.

De fleste vil si at dette er tilstrekkelig til å holde seg unna. Det er synd for de 10%, men kundene vet jo ikke hvem de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hva som skjer i én "innvandrerbutikk" kan da ikke en annen holdes ansvarlig for?

Eller skylder du på Rema 1000 fordi Meny hadde for gammelt kjøtt i fryseren?

Det gjøres heller ikke. Men hvis 90% av Mega-butikkene drev kriminelt, hadde Mega-butikkene et stort problem, også de siste 10%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...