Gå til innhold

Innvandrerbutikker.


Grip

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Det er jo veldig mange "innvandrerbutikker" som drives av hvite.

Ja selvsagt, har noen sagt noe annet? Fargen spiller ingen rolle. Handlingene gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    70

  • Goliath

    35

  • Grip

    28

  • Ulv I Faarikaal

    21

Mest aktive i denne tråden

Ved EN kontroll (samme som for innvandringsbutikkene), så tipper jeg det er ca 1-5% avhengig av vilken vei det er og forholdene ellers.

Men det ahr intet med denne saken å gjøre, og er helt klart nok en avsporing fra deg for å flytte fokus bort fra en næring som er gjennomsyret av kjeltringer, som snyter staten for penger, setter folks helse i fare - og er en del av et nettverk av organisert kriminalitet.

Men du vil heller snakke om motorsykkelister og fartsovertredelser....patetisk.

Jeg har tidligere i dag startet en tråd om det. kan du ikke heller holde den diskusjonen der. Så langt kan jeg ikke se at du har lagt inn noen innlegg der - feigingen.

Så siden du bare har vås og bortforklaringer til svar, så tror jeg de fleste kan se fra eksempelet med motorsyklister hvor idiotisk påstandene om dagligvarebutikkene er.

Akkurat samme (galne) "logikken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UIF viser til rene fakta, og sverter ingen. Det er det kun du som forsøker å gjøre.

Grip oppfordrer til bagatellmessige overtredelser av brudd på tollsatsene for privat bruk.

Du bagatelliserer organisert kriminell virksomhet som snyter staten for store penger, setter folks helse i fare og bidrar til økt rasehets.

En riktig engel er du Sør:-)

Du unnskylder og bortforklarer oppfordring til brudd på loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva de gjør, rettferdiggjør ikke din trakassering av jøder, muslimer, innvandrere, eller hvilken gruppe du har valgt denne uken.

Denne uken velger jeg småtyranner. Veldig små og ubetydelige tyranner, veldig sinte med innestengte traumer og et idiotisk kall i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja - jeg har alltid syntes det er forskjell på å gå på rødt lys, og det å ta livet av noen.

Og jeg finner det fremdeles litt merkelig at et voksent menneske ikke klarer å skille disse to lovbruddene fra hverandre.

Det er noe kvalmende morsomt over deg Sør:-)

Begge deler er ulovlig, og det er ikke den kriminelle som vurderer hvor alvorlig et bestemt lovbrudd er.

Jeg vil, for eksempel, tippe at de fleste bankranere synes at bankran er helt OK.

Akkurat som Grip synes at smugling er helt OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så morsomt når du har argumentert deg selv inn i et hjørne, og i desperasjon ber de andre om å "gå et annet sted" slik at du kan glemme pinligheten.

Akkurat som det selvsagt er galt å fordømme alle motorsyklister bare fordi de fleste har kjørt for fort, så er det like galt med dagligvareinnehavere.

Når det er fastslått at minst 90% av alle dagligvareinnehaverne med innvandrerbakgrunn selger smuglervarer uten noen form for kontroll av kvalitet og opprinnelse, så er det viktig for folk flest å være klar over dette.

Å spore av debatten ved å forsøke å dra diskusjonen over på noe helt annet er bare vrøvl Sør - som alle dine innlegg i denne tråden så godt viser.

At du så forsøker å vri deg unna ved å forsøke å gå til angrep på de som setter deg så ettertrykkelig på plass i denne diskusjonen, viser bare hvor langt nede du nå er.

ps: Sør - alle andre her leser som vanlig hele tråden, og ikke bare ditt siste innlegg. bare som et lite tips, selv om det kommer litt sent. For du har allerede "driti deg ut" - som det så pent heter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siden du bare har vås og bortforklaringer til svar, så tror jeg de fleste kan se fra eksempelet med motorsyklister hvor idiotisk påstandene om dagligvarebutikkene er.

Akkurat samme (galne) "logikken".

Ja Sør - det er jeg helt enig i.

Den "galne" logikken din er det over hode intet hold i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du unnskylder og bortforklarer oppfordring til brudd på loven.

Jeg unnskylder over hode ingen lovbrudd her, men forsøker å fortelle en som tydligvis har missforstått at det finnes forskjellige alvorlighetsgrader og konsekvenser av ulike lovbrudd.

Selv om du, ut i fra ditt svært så missforståtte likhetsprinsipp, tydligvis setter likhetstegn mellom drap og det å gå på rødt lys - siden de begge faktisk er lovbrudd.....

Vi "andre" har en litt annen nyansering av virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler er ulovlig, og det er ikke den kriminelle som vurderer hvor alvorlig et bestemt lovbrudd er.

Jeg vil, for eksempel, tippe at de fleste bankranere synes at bankran er helt OK.

Akkurat som Grip synes at smugling er helt OK.

På samme måte som du synes at organisert kriminalitet kan sidestilles med det å bryte fartsgrensene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er fastslått at minst 90% av alle dagligvareinnehaverne med innvandrerbakgrunn selger smuglervarer uten noen form for kontroll av kvalitet og opprinnelse, så er det viktig for folk flest å være klar over dette.

Å spore av debatten ved å forsøke å dra diskusjonen over på noe helt annet er bare vrøvl Sør - som alle dine innlegg i denne tråden så godt viser.

At du så forsøker å vri deg unna ved å forsøke å gå til angrep på de som setter deg så ettertrykkelig på plass i denne diskusjonen, viser bare hvor langt nede du nå er.

ps: Sør - alle andre her leser som vanlig hele tråden, og ikke bare ditt siste innlegg. bare som et lite tips, selv om det kommer litt sent. For du har allerede "driti deg ut" - som det så pent heter:-)

Og hvis 90% av motorsyklister bryter loven fra tid til annen, så er det selvsagt viktig for samfunnet og forsikringsselskapene å være klar over dette.

Men at Grip, som selv oppfordrer til akkurat det "innvandrerbutikkene" er anklaget for, skal kritisere dem er pur hykleri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Sør - det er jeg helt enig i.

Den "galne" logikken din er det over hode intet hold i.

Forskjellen er at jeg bruker det som et latterlig eksempel.

Du/Grip osv tror (tilsynelatende) på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg unnskylder over hode ingen lovbrudd her, men forsøker å fortelle en som tydligvis har missforstått at det finnes forskjellige alvorlighetsgrader og konsekvenser av ulike lovbrudd.

Selv om du, ut i fra ditt svært så missforståtte likhetsprinsipp, tydligvis setter likhetstegn mellom drap og det å gå på rødt lys - siden de begge faktisk er lovbrudd.....

Vi "andre" har en litt annen nyansering av virkeligheten.

Du bortforklarer fremdeles oppfordringer til lovbrudd.

At det finnes alvorligere lovbrudd er ingen unnskyldning, og det vet både Grip og du meget godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken velger jeg småtyranner. Veldig små og ubetydelige tyranner, veldig sinte med innestengte traumer og et idiotisk kall i livet.

Ja, det er åpenbart at bitterheten din skyldes at du åpenbart hater deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som du synes at organisert kriminalitet kan sidestilles med det å bryte fartsgrensene?

Jeg vil påstå at brudd på fartsgrensen er ansvarlig for langt flere dødsfall enn noen kilo smuglet kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Selvsagt. Akkurat som du i andre tråder trakasserer muslimer, jøder, innvandrere, utlendinger, osv. Prinsippet er akkurat det samme.

Feil.

Idag kan du f eks vise opp ett innlegg fra meg som trakasserer jøder. Det finnes ikke. Bare en av dine løgner for å tyrannisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, det er åpenbart at bitterheten din skyldes at du åpenbart hater deg selv.

Å du verden, psykonalyse? Når fikk du kompetanse til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil.

Idag kan du f eks vise opp ett innlegg fra meg som trakasserer jøder. Det finnes ikke. Bare en av dine løgner for å tyrannisere.

Hva er forskjellen på å trakassere jøder og på å trakassere muslimer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...