Gå til innhold

Innvandrerbutikker.


Grip

Anbefalte innlegg

De 40 asylsøkerne fra Romania med 373 anmeldelser på et år som jeg har omtalt er nok neppe "uskyldige".

Men de er ikke funnet skyldige før de er dømt.

Og hva skulle det "bevise" (om andre enn disse 37 INDIVIDENE) om de ble funnet skyldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    70

  • Goliath

    35

  • Grip

    28

  • Ulv I Faarikaal

    21

Mest aktive i denne tråden

Og hvis 90% av motorsyklister bryter loven fra tid til annen, så er det selvsagt viktig for samfunnet og forsikringsselskapene å være klar over dette.

Men at Grip, som selv oppfordrer til akkurat det "innvandrerbutikkene" er anklaget for, skal kritisere dem er pur hykleri.

Her er det du som er den store hykleren Sør.

Konsekvensene av det motorsykkelistene måtte gjøre, er godt kjent for blannet forsikringsselskapene - og det er motorsykkelistene som må betale. For andre trafikanter viser statistikken at motorsykkelistene er den minst farlige motoriserte trafikanten i trafikken.

Det innvandrerbutikkene gjør kjenner ikke folk flest konsekvensene av, men det er likevel de som må betale. Det er det viktig å informere om - spesielt siden det er "folk flest" som blir lurt til å være delaktige i denne svindelen - som ikke minst også er helsefarlig.

Det var UIF som startet denne tråden, og som du "kastet deg over".

At Grip mener det er OK å ta med seg noe mer en kvoten fra utlandet for eget bruke er fullstendig irrelevant i denne sammenheng - og det vet du så godt Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at jeg bruker det som et latterlig eksempel.

Du/Grip osv tror (tilsynelatende) på det.

Lær deg å lese Sør - og da mener jeg ikke bokstav for bokstav - men innholdet i det som skrives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... Så du skal ikke kjøpe mat mer? Smart.

Heldigvis så finnes det andre butikker enn innvandrerbutikker Sør....eller har du ikke helt fått med deg det?

For hvordan kunne du ellers komme med et slikt tåpelig innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bortforklarer fremdeles oppfordringer til lovbrudd.

At det finnes alvorligere lovbrudd er ingen unnskyldning, og det vet både Grip og du meget godt.

Kan du vise meg hvor jeg bortforklarer lovbrudd - annet enn i dine egne vrangforestillinger i din søken etter argumenter i et slag som for lengst er tapt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke bare brutt loven selv, du har AKTIVT OPPFORDRET andre til å gjøre det.

Så finner du en gruppe mennesker som har fulgt *DIN* oppfordring (og kanskje mere til), og så kritiserer du dem?

Dobbelmoral og hykleri.

Du er så latterlig at det blir helt uvirkelig:-)

Som sagt så mange ganger før - din "skinnhellighet" kler deg ikke, for det skinner så veldig godt igjennom vilken drittsekk du er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at brudd på fartsgrensen er ansvarlig for langt flere dødsfall enn noen kilo smuglet kjøtt.

Så du er en av de som mener at de fleste av dødsulykkene på norske veier skyldes brudd på fartsreglene?

Da synes jeg du skal titte litt nærmere på statistikken Sør.

Og igjen - du sidestiller alså organisert kriminalitet med det samme som noe man får forenklet forelegg for.

Sier jo i grunnen svært mye om deg, dine prioriteringer og din såkalte "fornuftige sans"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siden du gir deg selv rett til å velge hvilke lover du skal bryte, så mener du vel at de andre også skal få velge hvilke lover de skal få bryte?

Har du sett Grip mene at det skal være straffefritak for de som tar med seg mer enn kvoten sin for personlig bruk?

Tror du at det er uten grunn at tollerne skiller mellom nettopp det og det å smugle i stor stil?

Tror du det er uten grunn at rettsapparatet gjør det samme?

Vilke lover bryter du av og til med Sør?

Ingen? - he-he....din hykler:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

For lenge siden UIF - for lenge siden...:-)

Hvor skal dette ende? Klarer vi å drive han lenger utpå? Følg med i neste bolken, der tar vi den helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dette ende? Klarer vi å drive han lenger utpå? Følg med i neste bolken, der tar vi den helt ut.

He-he....han virker noe "tynnslitt" og fabler mer enn vanlig - i den grad det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

He-he....han virker noe "tynnslitt" og fabler mer enn vanlig - i den grad det er mulig.

Det må da gå na å få dytta han utfor en kant et eller annet sted så det blir litt mer æksjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det du som er den store hykleren Sør.

Konsekvensene av det motorsykkelistene måtte gjøre, er godt kjent for blannet forsikringsselskapene - og det er motorsykkelistene som må betale. For andre trafikanter viser statistikken at motorsykkelistene er den minst farlige motoriserte trafikanten i trafikken.

Det innvandrerbutikkene gjør kjenner ikke folk flest konsekvensene av, men det er likevel de som må betale. Det er det viktig å informere om - spesielt siden det er "folk flest" som blir lurt til å være delaktige i denne svindelen - som ikke minst også er helsefarlig.

Det var UIF som startet denne tråden, og som du "kastet deg over".

At Grip mener det er OK å ta med seg noe mer en kvoten fra utlandet for eget bruke er fullstendig irrelevant i denne sammenheng - og det vet du så godt Sør.

Nei, Grip oppfordret andre til en ulovlig handling.

UiF velger, som vanlig, ut noen med "innvandrere" og finner noe statistikk som er negativt for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg å lese Sør - og da mener jeg ikke bokstav for bokstav - men innholdet i det som skrives.

Ja, det bør du gjøre - slik at vi slipper mer idioti fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis så finnes det andre butikker enn innvandrerbutikker Sør....eller har du ikke helt fått med deg det?

For hvordan kunne du ellers komme med et slikt tåpelig innspill?

Dagligvarebutikkene er jo så farlige....

Eller skal du kun velge vekk butikker med svarte mennesker bak disken? Kanskje de med jøder bak disken også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise meg hvor jeg bortforklarer lovbrudd - annet enn i dine egne vrangforestillinger i din søken etter argumenter i et slag som for lengst er tapt?

Du bagatelliserer Grips oppfordringer til kriminelle handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så latterlig at det blir helt uvirkelig:-)

Som sagt så mange ganger før - din "skinnhellighet" kler deg ikke, for det skinner så veldig godt igjennom vilken drittsekk du er....

Selvsagt mener du at de som påpeker hykeriet til "deg og dine" er drittsekker.

Meget forutsigbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er en av de som mener at de fleste av dødsulykkene på norske veier skyldes brudd på fartsreglene?

Da synes jeg du skal titte litt nærmere på statistikken Sør.

Og igjen - du sidestiller alså organisert kriminalitet med det samme som noe man får forenklet forelegg for.

Sier jo i grunnen svært mye om deg, dine prioriteringer og din såkalte "fornuftige sans"....

Over 300 dør i trafikken hvert år - svært mange av dem pga høy hastighet.

Hvor mange har dødd pga kjøtt fra en "innvandrerbutikk"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...