Gå til innhold

Innvandrerbutikker.


Grip

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    70

  • Goliath

    35

  • Grip

    28

  • Ulv I Faarikaal

    21

Mest aktive i denne tråden

Dine unnskyldninger for egne oppfordringer til kriminelle handlinger er patetiske.

At du mener dine kriminelle handlinger er "bedre" enn andres kriminelle handlinger er selvsagt noe du har felles med de fleste kriminelle.

Selv om jeg både har tatt inn for stor kvote *og* kjørt for fort, forbeholder jeg meg retten til å rette søkelys mot en råtten bransje.

Synes du at jeg - på grunn av mine små overtredelser - skal la være å gjøre dette? Gjelder det i så fall alle andre? Gjelder det alle typer lovbrudd?

Tror du det blir mange innlegg her inne, hvis der forutsettes en fortid som er snehvit, også med hensyn på feilparkering og fartsovertredelser?

Er dette din form for demokrati?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva er forskjellen på å trakassere jøder og på å trakassere muslimer?

Islam er ikke forenlig med mennskeretter. Jødene steiner ikke folk lenger det jeg vet, de forlot denne skikken for noen hundre år siden. Islamister bedriver dette enda, de ligger altså noen hundre år etter andre. Regler og handlinger fra middelalderen apellerer ikke til meg, det skaper avsky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg både har tatt inn for stor kvote *og* kjørt for fort, forbeholder jeg meg retten til å rette søkelys mot en råtten bransje.

Synes du at jeg - på grunn av mine små overtredelser - skal la være å gjøre dette? Gjelder det i så fall alle andre? Gjelder det alle typer lovbrudd?

Tror du det blir mange innlegg her inne, hvis der forutsettes en fortid som er snehvit, også med hensyn på feilparkering og fartsovertredelser?

Er dette din form for demokrati?

Du har ikke bare brutt loven selv, du har AKTIVT OPPFORDRET andre til å gjøre det.

Så finner du en gruppe mennesker som har fulgt *DIN* oppfordring (og kanskje mere til), og så kritiserer du dem?

Dobbelmoral og hykleri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islam er ikke forenlig med mennskeretter. Jødene steiner ikke folk lenger det jeg vet, de forlot denne skikken for noen hundre år siden. Islamister bedriver dette enda, de ligger altså noen hundre år etter andre. Regler og handlinger fra middelalderen apellerer ikke til meg, det skaper avsky.

Ingen av mine muslimske venner har steinet noen som helst.

Er de ansvarlige for hva andre muslimer gjør?

Er du ansvarlig for hva andre nordmenn gjør? Hva andre menn gjør? Hva andre hvite mennesker gjør?

Gitt at du neppe aksepterer kollektiv skyld for deg, hvorfor bruker du det så mot andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke det du har?

Nei.

Men din bitterhet og hat mot muslimer/jøder/innvandrere/utlendinger osv er åpenbart pga at noen av dem angrep deg, og at du nå skal sitte her og trakassere en helt folkegruppe som hevn.

Latterlig av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ingen av mine muslimske venner har steinet noen som helst.

Er de ansvarlige for hva andre muslimer gjør?

Er du ansvarlig for hva andre nordmenn gjør? Hva andre menn gjør? Hva andre hvite mennesker gjør?

Gitt at du neppe aksepterer kollektiv skyld for deg, hvorfor bruker du det så mot andre?

Ingen av mine venner har steinet noen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei.

Men din bitterhet og hat mot muslimer/jøder/innvandrere/utlendinger osv er åpenbart pga at noen av dem angrep deg, og at du nå skal sitte her og trakassere en helt folkegruppe som hevn.

Latterlig av deg.

Nå tror jeg det rabler for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine venner har steinet noen heller.

Neivel, men jeg har ikke påstått at de har det.

Du, derimot, har kommet med en masse løgn mot muslimer, jøder, innvandrere og andre tilfeldige grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg det rabler for deg.

hva du tror er åpenbart basert på bitterhet mot hele folkegrupper, og neppe relevant for andre enn dine pårørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Neivel, men jeg har ikke påstått at de har det.

Du, derimot, har kommet med en masse løgn mot muslimer, jøder, innvandrere og andre tilfeldige grupper.

>>Du, derimot, har kommet med en masse løgn mot muslimer, jøder, innvandrere og andre tilfeldige grupper.

Ikke at det interesserer meg så mye, men hvorfor repeterer du tullet hele tida? Håper du at noen skal tro på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>Du, derimot, har kommet med en masse løgn mot muslimer, jøder, innvandrere og andre tilfeldige grupper.

Ikke at det interesserer meg så mye, men hvorfor repeterer du tullet hele tida? Håper du at noen skal tro på det?

Et bedre spørsmål er vel hvorfor du repeterer din evinnelige trakassering av muslimer, jøder, innvandrere, utlendinger, osv?

Tror du ikke folk gjennomskuer deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

hva du tror er åpenbart basert på bitterhet mot hele folkegrupper, og neppe relevant for andre enn dine pårørende.

Hvilke folkegrupper? Var det ikke farge du var opptatt av da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Et bedre spørsmål er vel hvorfor du repeterer din evinnelige trakassering av muslimer, jøder, innvandrere, utlendinger, osv?

Tror du ikke folk gjennomskuer deg?

Å du verden!

Jeg er blitt gjennomskuet!

Du kan gjøre det mye enklere: bare spør meg, så slipper du all denne gjennomskuingen og avsløringen. Jeg har ingen hemmeligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du verden!

Jeg er blitt gjennomskuet!

Du kan gjøre det mye enklere: bare spør meg, så slipper du all denne gjennomskuingen og avsløringen. Jeg har ingen hemmeligheter.

Nei, du har overhodet svært lite å komme med - kun sur galle og bitterhet, rettet mot uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke folkegrupper? Var det ikke farge du var opptatt av da?

Muslimer, svarte, jøder, "innvandrere", utlendinger - det varierer litt, men er alltid det samme: trakassering av uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, du har overhodet svært lite å komme med - kun sur galle og bitterhet, rettet mot uskyldige mennesker.

De 40 asylsøkerne fra Romania med 373 anmeldelser på et år som jeg har omtalt er nok neppe "uskyldige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Muslimer, svarte, jøder, "innvandrere", utlendinger - det varierer litt, men er alltid det samme: trakassering av uskyldige.

Gå på rommet ditt! Ikke kom ut før du kan oppføre deg som folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Muslimer, svarte, jøder, "innvandrere", utlendinger - det varierer litt, men er alltid det samme: trakassering av uskyldige.

Jeg kjenner mange av de nevnte, men ingen av dem føler seg trakassert av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...