Gå til innhold

Innvandrerbutikker.


Grip

Anbefalte innlegg

Kriminelle er kriminelle uansett om de er påståtte "innvandrere" eller ei.

Å tro at én "innvandrer-butikk" er kriminell bare fordi andre måtte være det, er som å boikotte Rema 1000 fordi Meny har solgt gammelt kjøtt.

Med andre ord - mer av Grips idioti.

Sør, da. Her ser jeg sannelig at du nok en gang henfaller til grov utskjelling av gamle dol'ere. "Grips idioti" er ikke særlig pent sagt? Hva med en smule dannelse siden det er helg og allting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    70

  • Goliath

    35

  • Grip

    28

  • Ulv I Faarikaal

    21

Mest aktive i denne tråden

Det gjøres heller ikke. Men hvis 90% av Mega-butikkene drev kriminelt, hadde Mega-butikkene et stort problem, også de siste 10%.

Men "innvandrerbutikker" er ikke en kjede, men helt uavhengige av hverandre.

Det eneste som de har felles er at eieren kanskje har mørkere hudfarge enn deg, og derfor mener du at de er "kollektivt skyldige".

Det kalles rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 90% av innvandrerbutikkene butikkene drives kriminelt.

Det er derfor 90% sannsynlig at et man ved å handle i en slik butikk understøtter alvorlig kriminalitet.

De fleste vil si at dette er tilstrekkelig til å holde seg unna. Det er synd for de 10%, men kundene vet jo ikke hvem de er.

Igjen - du lar rasismen din ta overhånd. Den ene butikkeieren er ikke ansvarlig for hva en helt annen gjør.

Det er pinlig åpenbart at det eneste du forsøker er å sverte "innvandrere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør, da. Her ser jeg sannelig at du nok en gang henfaller til grov utskjelling av gamle dol'ere. "Grips idioti" er ikke særlig pent sagt? Hva med en smule dannelse siden det er helg og allting?

Rasisme er idioti...

Du ville aldri skrevet et slikt innlegg om "norsk-eide" butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme er idioti...

Du ville aldri skrevet et slikt innlegg om "norsk-eide" butikker.

Det ville jeg selvsagt.

Saken ville dessuten fått langt større dimensjoner i presse og media. Vi har gjennom mange uker på førstesidene, blitt holdt løpende orientert om Normans rundstykker som kostet noen kroner for meget.

Denne saken er ikke særlig aksentuert.

Det er underlig. Kan det ha noe med forventninger å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men "innvandrerbutikker" er ikke en kjede, men helt uavhengige av hverandre.

Det eneste som de har felles er at eieren kanskje har mørkere hudfarge enn deg, og derfor mener du at de er "kollektivt skyldige".

Det kalles rasisme.

Saken står jo i Aftenposten da, sør.

Selv om du er henfallen til inflatorisk bruk av rasisme-begrepet, er det vel litt drøyt å kalle meg rasist (nok en gang) fordi jeg la ut en link til Aftenposten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, de narkomane har da ihverfall fått det lettere. Stjeler som ravner på Rema 1000, og selger i invandrersjappa like rundt hjørnet.

Vi får se det positive i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken står jo i Aftenposten da, sør.

Selv om du er henfallen til inflatorisk bruk av rasisme-begrepet, er det vel litt drøyt å kalle meg rasist (nok en gang) fordi jeg la ut en link til Aftenposten?

Poenget er at du ikke ville startet den tråden om det ikke var fordi lenken omhandlet mennesker med mørk hud.

Og hvis det var snakk om "vanlige butikker" ville du heller ikke ment at Eier A sulle være ansvarlig for hva Eier B gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg selvsagt.

Saken ville dessuten fått langt større dimensjoner i presse og media. Vi har gjennom mange uker på førstesidene, blitt holdt løpende orientert om Normans rundstykker som kostet noen kroner for meget.

Denne saken er ikke særlig aksentuert.

Det er underlig. Kan det ha noe med forventninger å gjøre?

Hvor mange artikler så du hvor det ble fremhevet at "Norman er en nordmann"?

Ble noen *andre* holdt ansvarlige for Normans eksesser? For eksempel, andre folk som er født i samme by som Norman?

Ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange artikler så du hvor det ble fremhevet at "Norman er en nordmann"?

Ble noen *andre* holdt ansvarlige for Normans eksesser? For eksempel, andre folk som er født i samme by som Norman?

Ikke det?

Hvis 90% av statsrådene var kriminelle, ville hele kollegiet ha et problem, også de 10% som ikke var kriminelle.

..og det selv om de ikke utgjorde noen "kjede".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at du ikke ville startet den tråden om det ikke var fordi lenken omhandlet mennesker med mørk hud.

Og hvis det var snakk om "vanlige butikker" ville du heller ikke ment at Eier A sulle være ansvarlig for hva Eier B gjør.

Jeg tror absolutt at jeg kunne finne på å starte en tråd, selv om driverne var hvite som sne. Men det er ikke sikkert, fordi det er liten vits i å starte en tråd hvor det ikke er så mye å tilføye.

Faktisk kan jeg ikke huske å noen gang ha omhandlet menneskers hudfarge i mine innlegg her på dol. Dette med hudfarge er det sør som støtt og stadig kommer trekkende med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de narkomane har da ihverfall fått det lettere. Stjeler som ravner på Rema 1000, og selger i invandrersjappa like rundt hjørnet.

Vi får se det positive i det...

Nei, det skal ingen ta fra deg, Morsk. Du ser det positive i det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis 90% av statsrådene var kriminelle, ville hele kollegiet ha et problem, også de 10% som ikke var kriminelle.

..og det selv om de ikke utgjorde noen "kjede".

Men "innvandrerbutikker" har da ikke mer "felles" enn de har med en "vanlig butikk"?

Eller er det eierens hudfarge det går på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt at jeg kunne finne på å starte en tråd, selv om driverne var hvite som sne. Men det er ikke sikkert, fordi det er liten vits i å starte en tråd hvor det ikke er så mye å tilføye.

Faktisk kan jeg ikke huske å noen gang ha omhandlet menneskers hudfarge i mine innlegg her på dol. Dette med hudfarge er det sør som støtt og stadig kommer trekkende med.

Neida - "innvandrerbutikker" drives selvsagt vanligvis av svensker og dansker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - de kriminelle butikkeierene har kriminalitet felles.

En butikkeier blir ikke kriminell fordi om andre butikkeiere med samme hudfarge er det.

Jo, det virker faktisk slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det virker faktisk slik.

Så da blir du (som er hvit) også nazist fordi andre hvite var nazister, eller kommunist fordi andre hvite var kommunister?

Eller gjelder det bare "innvandrere" og "jøder"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da blir du (som er hvit) også nazist fordi andre hvite var nazister, eller kommunist fordi andre hvite var kommunister?

Eller gjelder det bare "innvandrere" og "jøder"?

Ifølge avisartikkelen er det mellom 98% og 100% sannsynlighet for at man støtter en gangster hvis man handler i butikk hvor innehaveren har annen etnisitet enn norsk. (Avhengig av om den ene som drev lovlig var en av de tre norske eller ei.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...