Gå til innhold

Hvor er han?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebecha

Trafkk en kjempeflott gutt ute, en gang i august. Jeg pleier aldri å gå ut til vanlig, men i forbindelse med fadderuka ble jeg med. Jeg satt å drakk cola ved et bord, så kom han bort til meg. Vi snakket begge om at vi ikke pleide å finne noen på utesteder, så begge to var veldig "sjeldne" for hverandre, følte vi.

Han ville be meg ut, og jeg nølte litt (av noen persnolige grunner). Han fikk nummeret mitt, jeg fikk hans, han ringte meg noen dager senere, og tok ikke telefonen. Etter en stund slettet jeg nummeret hans. Var ikke ferdig med en annen gutt jeg likte, men egentlig likte jeg han her mye bedre. Fatter ikke hva som gikk av meg.

Nå er jeg desperat etter å finne ham? Men han står ikke i telefonkatalogen, og jeg vet ikke etternavnet hans. Jeg kan jo ikke skrive navnet hans her - da blir vel innlegget slettet, eller noe, og det vil jeg ikke.

Men hvis noen han er kamerat som er halvt italiensk og halvt brasiliansk (tror jeg det var), og møtte ei jente på Rood Garden i Bergen, 13.august, please si han må kontakte meg. Hvis han ennå har nummeret mitt, da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128948-hvor-er-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...