Gå til innhold

Endelig!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER så mye. Det var litt av en førjulsgave :-)

Jeg blir like glad for å lese om hver tildeling her inne :-))

Skrevet

HURRA HURRA!!!

Gratulerer så veldig mye!!

Endelig ble det deres tur! Kanskje vi ses på nyåret i Colombia?

Lykke til og ha en STRÅLENDE JUL med den beste julegaven!!

Klem fra

Skrevet

...med gutten. Ser litt lenger nede i en tråd at du ventet veldig, er det ikke godt nå å vite hvem du skal bli foreldre til....

Lykke til med siste del av ventingen, nå er det vel ikke så lenge igjen.

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille Prinsen dere!!

Håper julen går som en vind, og at dere raskt kommer dere avgårde til vakre Colombia :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

og kos dere med bilde og forberedelsene til deres livs største reise.

Er Medellin fortsatt distriktet?

Vi kom hjem for vell fire uker siden fra Medellin med verdens vakreste og snilleste prinsesse (c:

Mailadressen min er : [email protected] hvis du lurer på noe.

Beste hilsner fra

Trebarnmamsen
Skrevet

Gratulerer så masse, så fantastisk førjulspresang. Lykke til videre med siste forberedelser!

mon1365380357
Skrevet

for alle gratulasjonene.

Svar på spørsmål; vi adopterer fra Colombia, og vår sønn er født i Medellin. Har ikke fått reisedato,men det blir på ny året. Og da håper jeg at vi er flere som skal på hentereise......

Skrevet

for alle gratulasjonene.

Svar på spørsmål; vi adopterer fra Colombia, og vår sønn er født i Medellin. Har ikke fått reisedato,men det blir på ny året. Og da håper jeg at vi er flere som skal på hentereise......

.

Skrevet

Gratulerer med verdens beste julepresang, vi har ca samme datoer som dere, så får vi distrikt raskt nå, så ligger vi hakk i hæl....ha en god jul og god tur på nyåret...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...