Gå til innhold

Nye prinsesser ankom Gardermoen i kveld ;o)

Anbefalte innlegg

For en opplevelse å få stå der med kamera og virkelig kjenne noen som kommer ut av denne døra.... !?!?

Jeg tror ikke jeg var så nervøs når jeg giftet meg som jeg var i kveld...

Forrige gang jeg var på Gardermoen var det vi som kom fra Kina og neste gang er det også vi som kommer fra Kina...

Rart hvor fort tiden flyr...

Velkommen hjem...

Fortsetter under...

Johooo!

Kan jeg få spørre om de som kom hjem idag kom fra Wuhan?

MVH

Hei,

Jeg hadde gleden av å følge med på hjemkomsten fra de fra Nanning, mens jeg ventet på å motta våre venner som kom hjem fra Wuhan noe senere i går kveld.

Koselig å hilse på Hilla m/familie.

Gjest kina2004 som ble 2003

Takk for det :-)

Det var ganske spesielt å komme ut den døra og se alle som stod og ventet på sine, selv om det ikke var noen som ventet på oss der - de ventet en ny flyreise unna.....

Klumpen i halsen var ganske stor.

Så nå har vi vært hjemme og kost oss i to dager. Prinsessa er snill og fornøyd, og jetlag'en begynner så smått å slippe taket. Hils vår felles kjente :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...