dammand Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hej Jeg er dansk og har igennem APC kontakt til en amerikansk familie, der søger en norsk familie der har adopteret et bestemt barn fra Kina. Den Amerikanske familie har oplysninger om barnet. Jeg ved ikke hvem der kan hjælpe, men håber at I måske kan? Jeg har vedhæftet efterlysningen af den norske famile. Med venlig hilsen Anne KM: Henrik KD: Ida Mei Born 011022 Adopted 020820 from the Maoming SWI at The Guangdong Province HTK for littlesister den 1. september 2003 Her er efterlysningen I am sure all of you have seen my many posts regarding the adoptive parents of a child that was adopted from Dangyang City. I have come to learn that the adoptive parents are not located in America, but in Norway. Are there any norwegians that are out there that may be able to help me with our search? Are there many agencies in Norway that deal with adoption from China? Are there any internet groups relating to adoption from China? The foster family wrote me today and were so distraught about WenJia leaving and reiterated that they never want to be a burden to the knew parents, but would love it if they would either want contact or would want more information on their daughter. They would love to know she is safe and happy. I also had something very strange happen. We were forwarded pictures of WenJia. WenJia looks EXACTLY like our daughter. Because of this, we are even more excited at the possibility of finding her adoptive parents. If anyone has information, please contact me at rita.connelly@r.... I am set to no mail. Rita og her lidt mere information: Happy Thanksgiving to you all. We are very thankful for our little Catryna this year and as we sit down to our chinese-american turkey (oh yes, we found a great recipe), we will be thinking of our daughter's foster family in China that misses her very much. With that in mind, I received another email from Catryna's foster family who is fostering a child named Yang Wenjia (could be off with spelling). They call her Jia Jia. She is from Dangyang City. They found out their American family will be receiving her on 12/1. They are a wonderful family and today as they are crying quite a bit, they are seeking solice in the fact that I may be able to find their american family. Even though it is no big deal for me, they feel bad asking me for the favor, but I want to reach this family so badly because I want them to have this wonderful connection that we have. Please, if ANYONE knows of anyone going to Wuhan to adopt a daughter from Dangyang City, even if it is a remote possibility, let me know as one connection leads to another. HAPPY THANKSIVING EVERYONE. MAY WE ALL BE THANKFUL TO THE PEOPLE THAT MADE IT POSSIBLE FOR OUR CHILDREN TO BE WITH US AND IN OUR LIVES. HUGS TO ALL OF YOUR CHILDREN TODAY. I CONSIDER THEM ALL FAMILY. Rita Connelly 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129368-efterlysning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei! Jeg har vært i kontakt med denne damen som sendte dette på APC listen. Jeg kjenner noen i denne Wuhan gruppen (dvs ikke kjenner, men via via osv), og tenkte å ta kontakt når de kommer hjem nå og høre om de vet hvem dette barnet er så foreldrene kan gjøres oppmerksom på dette. Men hvis det er noen her på forum så trenger jeg jo ikke det! ) Hvis noen kjenner de det gjelder, og gir beskjed til dem, kan de gi lyd fra seg her, så vi slipper å "kjøre dobbelt?!." ) Merci! MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129368-efterlysning/#findComment-790167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
u100071607 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei! Jeg har vært i kontakt med denne damen som sendte dette på APC listen. Jeg kjenner noen i denne Wuhan gruppen (dvs ikke kjenner, men via via osv), og tenkte å ta kontakt når de kommer hjem nå og høre om de vet hvem dette barnet er så foreldrene kan gjøres oppmerksom på dette. Men hvis det er noen her på forum så trenger jeg jo ikke det! ) Hvis noen kjenner de det gjelder, og gir beskjed til dem, kan de gi lyd fra seg her, så vi slipper å "kjøre dobbelt?!." ) Merci! MVH Muligens har jeg så vidt hilst på familien deg gjelder ... jeg skal undersøke litt mer... I så fall gir jeg beskjed. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129368-efterlysning/#findComment-790434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glyng Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei Jeg fikk tilfeldigvis høre at de kinesike fosterforeldrene forsøker å finne ut mer om vår datter Yang Wenjia. Hvor skal vi henvende oss? Finnes det en mailadresse vi kan bruke? Mvh Faren til Wenjia 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129368-efterlysning/#findComment-969863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei Jeg fikk tilfeldigvis høre at de kinesike fosterforeldrene forsøker å finne ut mer om vår datter Yang Wenjia. Hvor skal vi henvende oss? Finnes det en mailadresse vi kan bruke? Mvh Faren til Wenjia Hei! Jeg kan formidle kontakt hvis du vil. Har du en mailadresse jeg kan nå deg på? Vi har selv kontakt med fosterforeldrene til vår datter i Hubei-provinsen, og er glade og takknemlige for å ha fått denne muligheten. MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129368-efterlysning/#findComment-969936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glyng Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hei! Jeg kan formidle kontakt hvis du vil. Har du en mailadresse jeg kan nå deg på? Vi har selv kontakt med fosterforeldrene til vår datter i Hubei-provinsen, og er glade og takknemlige for å ha fått denne muligheten. MVH Hei. Jeg kan nås på [email protected] På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129368-efterlysning/#findComment-970404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.