Gjest Busspassasjer med neseklype. Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 En bestemt bussrute på Søndre Nordstrand blir kalt "hvitløksexpressen", det er ikke uten grunn. Kvinnene er nå blitt flinkere til å bytte klær før de går ut, og har skjønt at det ikke er så populært at det lukter kraftig kebabsjappe, men før var det ille. 0 Siter
sigga Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Neida. Små barn sikler, putter fingrene i munnen, peller seg i nesa, plukker på alt de finner på golver (blomsterjord, matrester fra i går). Derfor er små barn ALLTID våte og klissete på fingrene - og derav lukter de vondt. Ikke mine..... de dufter av roser og vanilje, og skinner fra topp til tå til enhver tid. 0 Siter
Gjest blondy20 Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 negre lukter ja..men har du luktet på en muslim??!!! DE STINKER DE!!!! 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 negre lukter ja..men har du luktet på en muslim??!!! DE STINKER DE!!!! Hva stinker de? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Skrevet 10. desember 2003 Jeg klarer å lage lange tråder uten noen sinne å påstå noe sånt. Men jeg kunne like godt skrevet det, for jeg blir tillagt falske meninger som ligner. De negre jeg har kjent har ikke luktet vondt. Et unntak er en som i tillegg til å være svært renslig også badet seg i nervegassen Brut. De fattigste rånerne pleide å dyppe gamle Wunderbaum i Brut for å få litt fart på dem etter at odøren hadde avtatt. Luktet ikke noe godt de heller. 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 søsteren min er neger og hun lukter ikke vondt. 0 Siter
Gjest blondy20 Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Hva stinker de? de lukter fjor årets svette. de bruker nemmelig ikke deo for det er i mot deres regler visstnok. enkelte muslimer altså...de litt eldre... usj!!!!! 0 Siter
Gjest Plutti Plutti Pott Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 søsteren min er neger og hun lukter ikke vondt. Men du er ikke neger? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 de lukter fjor årets svette. de bruker nemmelig ikke deo for det er i mot deres regler visstnok. enkelte muslimer altså...de litt eldre... usj!!!!! Gjelder dette (også) damer? 0 Siter
Gjest blondy20 Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Gjelder dette (også) damer? det er damene som lukter verst!!! de jobber dag inn og dag ut. men hvis du ikke har vært borti slikt før så kan eg ikke forklare skikkelig. samt muslimske ungdommer i dag kan snike på seg parfyme, men ikke missforstå meg feil nå...vi snakker om de eldre! 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Pappa Bjørns små grå ligger i dvale Pappa Bjørns små grå har aldri vært våkene! 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 det er damene som lukter verst!!! de jobber dag inn og dag ut. men hvis du ikke har vært borti slikt før så kan eg ikke forklare skikkelig. samt muslimske ungdommer i dag kan snike på seg parfyme, men ikke missforstå meg feil nå...vi snakker om de eldre! "det er damene som lukter verst!!!de jobber dag inn og dag ut" Svettlukt kan vel vaskes bort(?) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 Pappa Bjørns små grå har aldri vært våkene! Oi, det var en lang, vanskelig setning for en som søker utfordringer slik du gjør. Har jeg tråkket deg på labben eller? 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Oi, det var en lang, vanskelig setning for en som søker utfordringer slik du gjør. Har jeg tråkket deg på labben eller? Neida, det var ikke komplisert i det hele tatt, det var bare min måte å fortelle deg at jeg synes humoren din somregel befinner seg under pari. Men du har jo mange fans og tilhengere her inne, så hvorfor i all verden henger du deg opp i min lille kommentar? PS! Btw - "Hobbit-Kurt" var morsom - den skal du ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.