Gå til innhold

Alle negre lukter vondt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Busspassasjer med neseklype.

En bestemt bussrute på Søndre Nordstrand blir kalt "hvitløksexpressen", det er ikke uten grunn. Kvinnene er nå blitt flinkere til å bytte klær før de går ut, og har skjønt at det ikke er så populært at det lukter kraftig kebabsjappe, men før var det ille.

Neida. Små barn sikler, putter fingrene i munnen, peller seg i nesa, plukker på alt de finner på golver (blomsterjord, matrester fra i går). Derfor er små barn ALLTID våte og klissete på fingrene - og derav lukter de vondt.

Ikke mine..... de dufter av roser og vanilje, og skinner fra topp til tå til enhver tid.

Jeg klarer å lage lange tråder uten noen sinne å påstå noe sånt. Men jeg kunne like godt skrevet det, for jeg blir tillagt falske meninger som ligner.

De negre jeg har kjent har ikke luktet vondt. Et unntak er en som i tillegg til å være svært renslig også badet seg i nervegassen Brut.

De fattigste rånerne pleide å dyppe gamle Wunderbaum i Brut for å få litt fart på dem etter at odøren hadde avtatt. Luktet ikke noe godt de heller.

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest blondy20

Gjelder dette (også) damer?

det er damene som lukter verst!!!

de jobber dag inn og dag ut.

men hvis du ikke har vært borti slikt før så kan eg ikke forklare skikkelig.

samt muslimske ungdommer i dag kan snike på seg parfyme, men ikke missforstå meg feil nå...vi snakker om de eldre!

det er damene som lukter verst!!!

de jobber dag inn og dag ut.

men hvis du ikke har vært borti slikt før så kan eg ikke forklare skikkelig.

samt muslimske ungdommer i dag kan snike på seg parfyme, men ikke missforstå meg feil nå...vi snakker om de eldre!

"det er damene som lukter verst!!!de jobber dag inn og dag ut"

Svettlukt kan vel vaskes bort(?)

Annonse

Oi, det var en lang, vanskelig setning for en som søker utfordringer slik du gjør. Har jeg tråkket deg på labben eller?

Neida, det var ikke komplisert i det hele tatt, det var bare min måte å fortelle deg at jeg synes humoren din somregel befinner seg under pari.

Men du har jo mange fans og tilhengere her inne, så hvorfor i all verden henger du deg opp i min lille kommentar?

PS!

Btw - "Hobbit-Kurt" var morsom - den skal du ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...