Ulv I Faarikaal Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Hehe... Skjønner det Men jeg har altså en utdannelse som er et par-fem hakk høyere enn datakortet. Datakotortet er 7 deler pluss sensordeler og en del mer. Hvilke har du bestått? 0 Siter
tiliti Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Hehe... Skjønner det Men jeg har altså en utdannelse som er et par-fem hakk høyere enn datakortet. Driver på med en slik en jeg også. Kanskje ikke like høy da, bachelor i informatikk. Datakortet har jeg faktisk tatt, men det var fordi jeg trengte å treffe folk mens jeg var arbeidsledig, og aetat betalte meg for å ta det. Snakk om å få betaling for bare kos og kaffedrikking :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Datakotortet er 7 deler pluss sensordeler og en del mer. Hvilke har du bestått? Gådd, jeg skriver jo at jeg ikke har datakortet! Men jeg har tatt demo-testene på internett, og går ut fra jeg ville bestått alt med glans. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Driver på med en slik en jeg også. Kanskje ikke like høy da, bachelor i informatikk. Datakortet har jeg faktisk tatt, men det var fordi jeg trengte å treffe folk mens jeg var arbeidsledig, og aetat betalte meg for å ta det. Snakk om å få betaling for bare kos og kaffedrikking :-) Joda, bachelor i informatikk er nok litt høyere enn meg. Men nå snakker vi ikke mer om min utdannelse tror jeg. 0 Siter
tiliti Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Joda, bachelor i informatikk er nok litt høyere enn meg. Men nå snakker vi ikke mer om min utdannelse tror jeg. utdannelse er oppskrytt:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 utdannelse er oppskrytt:) Helt klart! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Gådd, jeg skriver jo at jeg ikke har datakortet! Men jeg har tatt demo-testene på internett, og går ut fra jeg ville bestått alt med glans. Ååååkeiii. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.