Gå til innhold

Barnevernet på besøk !

Anbefalte innlegg

I dag ringte en hyggelig dame og lurte på om vi klarte å presse inn to hjemmebesøk før jul, slik at hun kunne skrive sosialrapporten i jula !! Er helt imponert - tre uker siden vi sendte søknaden, og da ble vi forespeilet at det nok ikke kom til å skje noe før jul.

Hurra for bydelen vår, forresten ! De leier inn eksterne konsulenter for å skrive sosialrapporten, slik at det ikke skal ta så lang tid for oss.

Vi rekker riktignok ikke 2 besøk før jul, men det første besøket skjer i neste uke !

Er så SPENT !!!

Bør vi grue oss ? Og bør vi forberede oss på noen måte ? Erfaringer mottas med takk !

Det at vi skal ha et barn til, ble så virkelig i dag ! Først ringte denne damen, og i kveld hadde vi besøk av en venninne med mann og hans datter som er adoptert fra Kina. Hun er like gammel som jenta vår, og hennes mørke hår sammen med min datters lyse manke var et usannsynlig vakkert, rørende og "forventningsfullt" syn !

For øyeblikket slår det meg nesten ikke at det faktisk ikke er sikkert at vi blir godkjent. Jeg tror vi blir det, jeg !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129709-barnevernet-p%C3%A5-bes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg

Så kjapt det går da. Utrolig bra. Det skal mye til for å ikke bli godkjent, så det går nok bra med dere også.

Jeg har også ei lita lyshåret tulle og gleder meg utrolig til å hente hjem en liten mørkåret jente/gutt fra Kina neste år. :o)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...