Gjest deppa5 Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Nå håper du svarer meg Nils Håvard! Jeg har tatt Tolvon og Zoloft i mange år og brå sluttet. Ca en ukes tid siden, jeg var dritt lei vekta, er allerede på vei ned men merker også i hode mitt at jeg detter tilbake på det gamle som jeg var, har ikke snakket med folk på noen dager og sover ikke selv med imovane. Ja ja hvet jeg kan begynne med pillene igjen og tig vil bli bedere. Hva slags piller kan jeg ta for deprisjeon og personlighetsforsyrreles som det ikke er så mye bivirkninger på ? Vil ikke opp i veket igjen. Når har du tenkt på å svare på det froje innlegget ? Skrevet 08.12 0 Siter
goete Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 du kan sjekke ut om zeldox kan være en medisin for deg. Jeg gikk over på den pga vektøkning og har tatt av meg 10 kilo etter jeg startet med zeldox.Lite bivirkninger 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Det var ikke lurt av deg å slutte brått og i tillegg med begge medisinene samtidig. Det er sannsynligvis Tolvon som er årsaken til vektoppgangen. Du ville ha tjent på å beholde Zoloft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.