ColPappa Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Hei! I anledning av Koreaklubbens inntog på arenaen tenkte jeg at jeg skulle oppdatere meg litt på foreningsfronten. Det er mange av dem/oss etterhvert. Kan dere skrive foreningens navn, eventuell web og epostadresse i tillegg til litt informasjon om foreningen/siden? Jeg ønsker også adresser til relaterte foreninger og informasjonssider uten foreningstilknytning. 0 Siter
Gjest Guamor Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Hei! Kjempe flott initiativ ColPappa, artig for andre og kunne se hva de andre lands/klubber lager. Jeg sitter som nyvalgt leder i Guatemalaklubben. Vi har utfordret ungdomsgruppa i klubben til å lage hjemmeside for oss. Vi informerer når vi er kommet oss på nett. Interesserte kan kontakt meg på mail: [email protected] 0 Siter
Abeba Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Etiopiaklubben finner du på denne siden: http://www.etiopiaklubben.no I tillegg til et årlig nasjonalt treff, har Etiopiaklubben "avdelinger" rundt om i landet som har ulike arrangement. Klubben gir også ut en liten avis: Etiopianytt. 0 Siter
Anka Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Boliviaklubben finnes for de (få) av oss som har adoptert derfra. Klubben har for tiden ingen webside. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.