Gå til innhold

Annemamma - hvordan gikk det??

Anbefalte innlegg

Leste innlegget ditt om amming, luftsluking og lite melk når du pumpet deg. Kunne ha skrevet det selv! HAr akkurat samme problemet. Sønnen min er 4 uker gammel, sluker luft når han spiser, skriker i timesvis etter et brystmåltid. Har pumpet og gitt ham på flaske, og luft- og skrikeproblemet er eliminert. Problemet er da at jeg får ikke opprettholdt noen melkeproduksjon. Har gitt ham mme innimellom, men føler nå at vi er inne i en ond sirkel. Han vil sjelden ha pupp, skriker og strever, sluker luft, er like sulten etterpå og jeg gir ham på flaske for å få fred. Det er veldig belastende å ha det sånn, han sover ikke lenge sammenhengende, natta er bare styr. Er veldig spent på hvordan du har greid det. Fortell! Beste hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129954-annemamma-hvordan-gikk-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville fått hjelp av en ammehjelp, de finnes ove rhele landet. HUn kan komme på hjemmebesøk og se på teknikken når da ammer, for det finnes metoder for å unngå at en baby sluker luft. Holder du bare ut en stund til blir det jo bedre av seg selv også, snart lærer han å drikke ordentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...