Gå til innhold

Mer om det nye VB-bladet.

Anbefalte innlegg

Hei!

Det var ny lay-out på dette bladet, og så ny logo har VB fått. Hva syns dere om det nye da? :o)

Jeg syns det så bra ut jeg. Jeg holder både AF og VB sitt blad, og har alltid syns at AF sitt har vært mer oversiktelig og "lettlest", selv om innholdet i seg selv ikke nødvendigvis er bedre. Og så har det alltid vært mer bilder i AF sitt blad. Denne gangen var det mange flere bilder (altså innsendte barnebilder) enn det pleier å være i VB-bladet. Og det liker jeg! :o)

Logoen syns jeg også var fin. Hånden minnet jo litt om hånden her på logoen til DOL.. ;)

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129960-mer-om-det-nye-vb-bladet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk, jeg la ikke merke til den nye layouten en gang, men at det var flere bilder enn vanlig av vakre barn, det så jeg :) Husker selv hvordan jeg kastet meg over bladene (spes. bildene) mens vi ventet...omtrent sånn ser barnet mitt ut *drømme, drømme*

Logoen liker jeg. En hjertehånd, med fingre som små mennesker...jo det er bra!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...