Gå til innhold

Ulv i fårikål, og kanskje andre


Gjest er såå enig så

Anbefalte innlegg

Gjest er såå enig så

Jeg er enig i mye av det du sier, kan ikke forstå at noen skal kalle deg rasist fordi om du har de meningene du har. Jeg selv har sett meg lei på at utlendinger bare kan kommer her og komme her, vi skal gi dem Muskeer til å tilbe Allah, og de får tilogmed lov til å rope ut gjennom høytalere for å kalle på den store guden deres, selv om dette er et kristent land, hvordan går det ann egentlig????? Hadde jeg reist ned til Iran for å bygge en norsk kirke så hadde de halshugget meg, hadde jeg gått uten de tildekkede klærne så hadde jeg fått stygge øyne på meg, utlendinger er vel like rasistiske de, om enda verre spør du meg. Jeg respektere deres tro, deres lover osv i deres land, så da får faen meg de gjøre det samme i vårt land. basta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    72

  • Ulv I Faarikaal

    41

  • Goliath

    34

  • Grip

    11

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

>>Jeg er enig i mye av det du sier, kan ikke forstå at noen skal kalle deg rasist fordi om du har de meningene du har.

Om noen kaller meg rasist, så er det bare et forsøk på å kneble. I flg Norsk lov er bare et hundretall nordmenn rasister, i flg sør er 85% av nordmenn rasister med smått og stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>Jeg er enig i mye av det du sier, kan ikke forstå at noen skal kalle deg rasist fordi om du har de meningene du har.

Om noen kaller meg rasist, så er det bare et forsøk på å kneble. I flg Norsk lov er bare et hundretall nordmenn rasister, i flg sør er 85% av nordmenn rasister med smått og stort.

I de ca 5 årene jeg har vært på DOL har jeg kanskje beskrevet 5-10 personer som rasister. Du er en av dem.

Dine oppdiktede "85%" får stå for din regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De følger jo Grunnloven, som sier at vi har religionsfrihet her i landet.

Allah er bare arabisk for Gud - kristne som snakker arabisk ber til Allah. De kristne og muslimene har jo felles gud.

For øvrig imponerer du stort med din "analyse"! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest riktig nei

I de ca 5 årene jeg har vært på DOL har jeg kanskje beskrevet 5-10 personer som rasister. Du er en av dem.

Dine oppdiktede "85%" får stå for din regning.

Men Sør. Synes du det er riktig at muslimer skal komme til vårt kristne land og bygge disse Mouskeen sine? ville vi ha fått gjordt det samme i et muslimsk land??? Kunne jeg som kvinne ha vandret gatelangs i et muslimsk land i en tynn sommerkjole? NEI, jeg må inrette meg etter deres syn og lover, og det gjør jeg når jeg også, så hvorfor skal vi tillate alt her til lands? Hvorfor skal de kunne overta landet med sin tro? Det er greit at de praktiserer sin tro i hjemmet sitt, men at den norske stat skal betale for deres medlemmer og bygge mouskeer til dem, er det riktig synes du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenker ivertfall jeg

De følger jo Grunnloven, som sier at vi har religionsfrihet her i landet.

Allah er bare arabisk for Gud - kristne som snakker arabisk ber til Allah. De kristne og muslimene har jo felles gud.

For øvrig imponerer du stort med din "analyse"! ;-)

Allah er kanskje det samme som Gud, men det er ikke en og samme tro for det, er det vel?? De tror ikke at Jesus er Guds sønn, slik som i kristendommen. De tror på profeten Muhammed. Deres helligste sted er Mekka, ikke Norge, så kan de vel holde seg der også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

I de ca 5 årene jeg har vært på DOL har jeg kanskje beskrevet 5-10 personer som rasister. Du er en av dem.

Dine oppdiktede "85%" får stå for din regning.

Anklagestrategien i full blomst.

Å anklage er lett.

å begrunne er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sør. Synes du det er riktig at muslimer skal komme til vårt kristne land og bygge disse Mouskeen sine? ville vi ha fått gjordt det samme i et muslimsk land??? Kunne jeg som kvinne ha vandret gatelangs i et muslimsk land i en tynn sommerkjole? NEI, jeg må inrette meg etter deres syn og lover, og det gjør jeg når jeg også, så hvorfor skal vi tillate alt her til lands? Hvorfor skal de kunne overta landet med sin tro? Det er greit at de praktiserer sin tro i hjemmet sitt, men at den norske stat skal betale for deres medlemmer og bygge mouskeer til dem, er det riktig synes du???

Hallo????

Da Arild Edvardsen var i Pakistan (med 150 millioner muslimer) for å misjonere for kristendommen, så møtte både ordføreren og andre opp for å ønske ham velkommen!

Og hvor mange muslimske land har ikke en Norsk Sjømannskirke?

Og ja, jeg synes at folk skal få tilhøre den religionen de vil i Norge. Det er nedfelt i den norske Grunnloven, Menneskerettighetene og andre steder. Å nekte folk deres religin hører til under Stalin!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anklagestrategien i full blomst.

Å anklage er lett.

å begrunne er verre.

Jeg har lagt ut ørten sitater fra deg - med alt fra drosjesjåfører til din vanlige trakassering av muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allah er kanskje det samme som Gud, men det er ikke en og samme tro for det, er det vel?? De tror ikke at Jesus er Guds sønn, slik som i kristendommen. De tror på profeten Muhammed. Deres helligste sted er Mekka, ikke Norge, så kan de vel holde seg der også da.

Hvis muslimene skal holde seg i Mekka, hvorfor skal ikke de kristne da holde seg i Jerusalem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har lagt ut ørten sitater fra deg - med alt fra drosjesjåfører til din vanlige trakassering av muslimer.

Det har du ikke. Løgnstrategien i full blomst.

AKP/ML underviste i dette. Du har vært på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mener jeg ivertfall

Hvis muslimene skal holde seg i Mekka, hvorfor skal ikke de kristne da holde seg i Jerusalem?

vi er nordmenn og født her, tro eller ikke tro, alle er ikke kristne. Muslimene som kommer hit, hører ivertfall ikke hjemme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har lagt ut ørten sitater fra deg - med alt fra drosjesjåfører til din vanlige trakassering av muslimer.

Du lyver hele tida, men jeg er bare et anonymt nick. Hvorfor lyver du? For å påvirke opinionen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du lyver hele tida, men jeg er bare et anonymt nick. Hvorfor lyver du? For å påvirke opinionen?

Spørsmålet er vel heller hvorfor du benekter det åpenbare?

Det er ikke bedre å trakassere muslimer i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1937.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er nordmenn og født her, tro eller ikke tro, alle er ikke kristne. Muslimene som kommer hit, hører ivertfall ikke hjemme her

Hva så?

Det står ettertrykkelig i den norske Grunnloven at det der religionsfrihet i landet, og i den norske Straffeloven av man ikke skal diskriminere pga religion.

Det forekommer meg altså at du går midt mot det som vi kan kalle "norske verdier"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du ikke. Løgnstrategien i full blomst.

AKP/ML underviste i dette. Du har vært på kurs.

Ideologisk er du langt nærmere AKP(m-l) enn det jeg noensinne har vært.

Dine bortforklaringer og fantasifulle benektelser blir mer og mer underholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har lagt ut ørten sitater fra deg - med alt fra drosjesjåfører til din vanlige trakassering av muslimer.

Du har ikke lagt ut et eneste sitat av typen du nevner, det er blank løgn, de finnes ikke, du kan ikke legge ut noe som ikke finnes.

Jeg lurer bare på hvorfor du lyver, det må være noe alvorlig.

Oppskriften stemmer:

http://www.geocities.com/e9g3b1/aside.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Men Sør. Synes du det er riktig at muslimer skal komme til vårt kristne land og bygge disse Mouskeen sine? ville vi ha fått gjordt det samme i et muslimsk land??? Kunne jeg som kvinne ha vandret gatelangs i et muslimsk land i en tynn sommerkjole? NEI, jeg må inrette meg etter deres syn og lover, og det gjør jeg når jeg også, så hvorfor skal vi tillate alt her til lands? Hvorfor skal de kunne overta landet med sin tro? Det er greit at de praktiserer sin tro i hjemmet sitt, men at den norske stat skal betale for deres medlemmer og bygge mouskeer til dem, er det riktig synes du???

Det kan vel også diskuteres om Norge er et "kristent" land. Hvor mange i Norge er kristne, dvs tror på Gud og Kristus som Guds sønn og alt det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo????

Da Arild Edvardsen var i Pakistan (med 150 millioner muslimer) for å misjonere for kristendommen, så møtte både ordføreren og andre opp for å ønske ham velkommen!

Og hvor mange muslimske land har ikke en Norsk Sjømannskirke?

Og ja, jeg synes at folk skal få tilhøre den religionen de vil i Norge. Det er nedfelt i den norske Grunnloven, Menneskerettighetene og andre steder. Å nekte folk deres religin hører til under Stalin!

Med vennlig hilsen

Jeg er helt enig med sør i det han skriver angående religion både hjemme i Norge og ute. Skal jeg være ærlig, så synes jeg ikke vi nordmenn er særlig annerledes når vi bosetter oss i andre land. Skrekkens eksempel er vel Spania, hvor det lages norske borettslag, hvor spanjoler ikke har stemme/-kjøpsrett... Vi tar også godt for oss i USA med feiring av nasjonaldag, norske sjømannskirker og norsk mat... eller hva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...