Gå til innhold

Ulv i fårikål, og kanskje andre


Gjest er såå enig så

Anbefalte innlegg

>>jeg påstår ikke at du trakasserer meg.

Ikke det jeg mener heller, men du påstår at jeg trakasserer noen du liker, og du har utpekt deg selv til forsvarer. Problemet er at ingen vil disse noe vondt, det vet du, du bare forsøker å bruke som våpen mot meg, som du ikke liker. Problemet er bare at disse ikke trenger beskyttelse.

>>Jeg påpeker at du trakasserer uskyldige mennesker, og om jeg "liker" dem eller ei er irrelevant.

Jeg skriver om kriminelle og om en religion som ikke lover noe godt for noen. En religion hvor lærerne oppforder til drap på sivile.

For siste gang: Jøder intresserer meg ikke, og jeg har kun skrevet at de er et velutdannet folk, og at jeg ikke skjønner hvorfor muslimene vil drepe og kaste dem på sjøen.

Du skriver: "For siste gang: Jøder intresserer meg ikke"

Det er hamrende irrelevant om du trakasserer jøder eller muslimer eller funksjonshemmede. Det er IKKE bedre å trakassere muslimer enn jøder.

Videre, det handler heller IKKE om at jeg "liker" muslimer (eller andre), men at du trakasserer uskyldige mennesker. Jeg ville reagert om du trakasserte funksjonshemmede, jøder, samer eller kinesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    72

  • Ulv I Faarikaal

    41

  • Goliath

    34

  • Grip

    11

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "For siste gang: Jøder intresserer meg ikke"

Det er hamrende irrelevant om du trakasserer jøder eller muslimer eller funksjonshemmede. Det er IKKE bedre å trakassere muslimer enn jøder.

Videre, det handler heller IKKE om at jeg "liker" muslimer (eller andre), men at du trakasserer uskyldige mennesker. Jeg ville reagert om du trakasserte funksjonshemmede, jøder, samer eller kinesere.

Er det greit å trakassere politikere?

F eks Carl I?

Når det kommer en mafiarøverbande på 40 mann fra Romania til Norge utelukkende for å rane og stjele, med 373 anmeldelser, da må det være lov å si hvor de kommer fra? De andre 80 rumenerne er sikkert uskyldige, men likevel må det være lov for politiet å sjekke om noen av de kan være bakmenn og hjelpere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit å trakassere politikere?

F eks Carl I?

Når det kommer en mafiarøverbande på 40 mann fra Romania til Norge utelukkende for å rane og stjele, med 373 anmeldelser, da må det være lov å si hvor de kommer fra? De andre 80 rumenerne er sikkert uskyldige, men likevel må det være lov for politiet å sjekke om noen av de kan være bakmenn og hjelpere?

"Muslimer" eller "rumenere" er en hel gruppe som IKKE har gjort noe felles - INGEN felles handling. Det er derfor ikke bedre å trakassere dem enn det var å trakassere jøder i 1937, og du er heller ikke bedre enn de som trakasserte jøder i 1937.

Man kan kritisere INDIVIDER (enten det er et medlem av mafiaen eller en politiker) for det DET INDIVIET har gjort, ikke hva andre "rumenere" eller "politikere" har gjort.

Vanskeligere er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Muslimer" eller "rumenere" er en hel gruppe som IKKE har gjort noe felles - INGEN felles handling. Det er derfor ikke bedre å trakassere dem enn det var å trakassere jøder i 1937, og du er heller ikke bedre enn de som trakasserte jøder i 1937.

Man kan kritisere INDIVIDER (enten det er et medlem av mafiaen eller en politiker) for det DET INDIVIET har gjort, ikke hva andre "rumenere" eller "politikere" har gjort.

Vanskeligere er det ikke.

40 individer, medlem av en mafia, halvparten av resten er støttespillere, helere, folk som skaper avledninger ved butikktyverier, utkikk ved innbrudd og selger tyvegods. En bande, hverken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 individer, medlem av en mafia, halvparten av resten er støttespillere, helere, folk som skaper avledninger ved butikktyverier, utkikk ved innbrudd og selger tyvegods. En bande, hverken mer eller mindre.

Og hva raker det *andre* rumenere, som du svertet?

Det du bedriver er like komplett idiotisk som å kritisere nordmenn fordi Quisling var norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og hva raker det *andre* rumenere, som du svertet?

Det du bedriver er like komplett idiotisk som å kritisere nordmenn fordi Quisling var norsk.

Har ikke skrevet at det raker noen andre, men fantasien din er for livlig, og du leser ikke hva jeg skriver. Resten av Romania er like uskyldige i det som jeg er i drapet på Hermansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke skrevet at det raker noen andre, men fantasien din er for livlig, og du leser ikke hva jeg skriver. Resten av Romania er like uskyldige i det som jeg er i drapet på Hermansen.

Men du gjør et poeng ut av at det er rumenere, "innvandrere" osv, akkurat som Hitler gjorde et poeng ut av at det var jøder.

Resultatet var det Hermansen som betalte for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men du gjør et poeng ut av at det er rumenere, "innvandrere" osv, akkurat som Hitler gjorde et poeng ut av at det var jøder.

Resultatet var det Hermansen som betalte for.

>>Men du gjør et poeng ut av at det er rumenere, "innvandrere" osv,

Klart at jeg gjør et poeng ut av det. Det er meget intressant at det kommer mafiabander til Norge. Farlig er det også. Flere av ranene kunne blitt til darp.

>>Resultatet var det Hermansen som betalte for.

Hermansen ble drept av gærninger. Resten av Norge har ikke ansvaret for hva et par gærninger gjør. Hvis noen utenforstående skal få skylda må det være psykiatrien i Norge. Kverulantene kom på banen straks og brukte den døde gutten som en rambukk, skamløst. Noen stilte hele Norge ansvarlig, jeg tipper de av oss som er uskyldige ble ganske så sjokkert og forbannet for anklagene. Å gå i tog med anklageplakater er direkte frekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"selv om dette er et kristent land,"

Jeg motsetter meg den påstanden.

"..................."

Jeg vil si et ukristelig land. Vi drekker og puler altfor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de gjør nok stort sett det.

Nå er jeg så dritt lei av at folk som er skeptiske til innvandringen skal bli kalt rasister! Jeg er IKKE rasist. Man kan heller ikke kjefte på folk for å være skeptiske heller. Se hvem som sitter i fengsel? En stor del av de som sitter i norske fengsler i dag er av utenlandsk opprinnelse. Og tenk på hvor få de er i forhold til oss innfødte? Jeg har ingenting mot muslimer, jøder eller hva det måtte være, men når så mange innvandrere oppfører seg som de gjør, begynner jeg å lure. Jeg vet de kommer fra en annen kultur, men er man i Norge, følger man norske regler. Hvis ikke, er det bare rett og rimelig at de blir sendt ut. Da har de valget! Det mener jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>Men du gjør et poeng ut av at det er rumenere, "innvandrere" osv,

Klart at jeg gjør et poeng ut av det. Det er meget intressant at det kommer mafiabander til Norge. Farlig er det også. Flere av ranene kunne blitt til darp.

>>Resultatet var det Hermansen som betalte for.

Hermansen ble drept av gærninger. Resten av Norge har ikke ansvaret for hva et par gærninger gjør. Hvis noen utenforstående skal få skylda må det være psykiatrien i Norge. Kverulantene kom på banen straks og brukte den døde gutten som en rambukk, skamløst. Noen stilte hele Norge ansvarlig, jeg tipper de av oss som er uskyldige ble ganske så sjokkert og forbannet for anklagene. Å gå i tog med anklageplakater er direkte frekt.

Ja - kriminalitet er noe dritt, men det har intet med rumenere generelt å gjøre.

Og jo - akkurat som de som trakasserte jøder i 1937 har et ansvar for hva som skjedde senere, så har de som trakasserer "innvandrere" et ansvar for hva som skjedde med Hermansen. Det var et politisk drap, og ikke en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja - kriminalitet er noe dritt, men det har intet med rumenere generelt å gjøre.

Og jo - akkurat som de som trakasserte jøder i 1937 har et ansvar for hva som skjedde senere, så har de som trakasserer "innvandrere" et ansvar for hva som skjedde med Hermansen. Det var et politisk drap, og ikke en tilfeldighet.

>>Ja - kriminalitet er noe dritt, men det har intet med rumenere generelt å gjøre.

De utga seg for flyktninger for å slippe inn, kun for å begå kriminalitet. De ble ikke sjekka ved ankomst.

>>Og jo - akkurat som de som trakasserte jøder i 1937 har et ansvar for hva som skjedde senere, så har de som trakasserer "innvandrere" et ansvar for hva som skjedde med Hermansen. Det var et politisk drap, og ikke en tilfeldighet

De tre gærningene var ikke politikere, de var gærninger som hadde fått en fiks ide i de syke hodene sine. Jeg kan ikke ta ansvaret for at tre gærninger dreper noen. Jeg vil ikke ha ansvaret for andre drap begått av gærninger i dette landet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

>>Ja - kriminalitet er noe dritt, men det har intet med rumenere generelt å gjøre.

De utga seg for flyktninger for å slippe inn, kun for å begå kriminalitet. De ble ikke sjekka ved ankomst.

>>Og jo - akkurat som de som trakasserte jøder i 1937 har et ansvar for hva som skjedde senere, så har de som trakasserer "innvandrere" et ansvar for hva som skjedde med Hermansen. Det var et politisk drap, og ikke en tilfeldighet

De tre gærningene var ikke politikere, de var gærninger som hadde fått en fiks ide i de syke hodene sine. Jeg kan ikke ta ansvaret for at tre gærninger dreper noen. Jeg vil ikke ha ansvaret for andre drap begått av gærninger i dette landet heller.

Du er ansvarlig på samme måte som de som trakasserte jøder i 1937 er ansvarlig for det som skjedde etterpå.

Drapet av Hermansen er en forutsigbar konsekvens av din (og andres) trakassering av uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du er ansvarlig på samme måte som de som trakasserte jøder i 1937 er ansvarlig for det som skjedde etterpå.

Drapet av Hermansen er en forutsigbar konsekvens av din (og andres) trakassering av uskyldige mennesker.

Du er da ansvarlig for at vår nye landsmenn har gått lut og kaldt vann.

Du er ansvarlig for at ungdommer utvikler seg til kriminelle og for drapene de utfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da ansvarlig for at vår nye landsmenn har gått lut og kaldt vann.

Du er ansvarlig for at ungdommer utvikler seg til kriminelle og for drapene de utfører.

Nei, for jeg har på ingen måte spredd hat mot, eller trakassert, "nordmenn" eller "ungdommer" generelt, eller oppfordret til hat mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enig der ja

Nå er jeg så dritt lei av at folk som er skeptiske til innvandringen skal bli kalt rasister! Jeg er IKKE rasist. Man kan heller ikke kjefte på folk for å være skeptiske heller. Se hvem som sitter i fengsel? En stor del av de som sitter i norske fengsler i dag er av utenlandsk opprinnelse. Og tenk på hvor få de er i forhold til oss innfødte? Jeg har ingenting mot muslimer, jøder eller hva det måtte være, men når så mange innvandrere oppfører seg som de gjør, begynner jeg å lure. Jeg vet de kommer fra en annen kultur, men er man i Norge, følger man norske regler. Hvis ikke, er det bare rett og rimelig at de blir sendt ut. Da har de valget! Det mener jeg!

Enig med deg! Må være lov å være kritisk til utlendinger, uten å få høre at man er rasist. Politiet er nok dritt lei av dem også, har hørt fra kjente i politiet at de får høre støtt og stadig at de er rasister av utlendinger som blir tatt med narkotika eller andre ting. Kan ikke gjøre noe mot disse folka uten å være rasist jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er veldig få nordmenn som er kristne i ordets rette forstand. Allikevel skal de liksom forsvare "de kristne verdier" ovenfor muslimer, selv om de ikke tror på noen av de greiene selv.

For meg er kristendom og islam omtrent samme greie. Forskjellen er vel at kristendommen ikke legner har så stor makt over våre liv (siden vi ikke tror på den) som det islam har over muslimers liv.

En undersøkelse for ikke så lenge siden viste at 35 prosent av den norske befolkning beregner seg som kristne. Dette tror jeg stemmer da jeg synes at mange rundt jeg møter sier de er kristne og ikke så få går med kors heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, for jeg har på ingen måte spredd hat mot, eller trakassert, "nordmenn" eller "ungdommer" generelt, eller oppfordret til hat mot dem.

Folk av din type har spent bein på alle forsøk på integreringstiltak og kan bare to uttrykk: "stakkars deg", og "vær så snill".

Effektivt hindret at noen får lov å stille krav til voksne folk. Innvandrede eldre kvinner har bodd i Norge i over 20 år, og snakker enda ikke et ord norsk (tro det eller ei). Jenter mellom 10 og 18 år holdes innelåst etter skoletid, dette er mer en regel enn et unntak. Ingen tør gjøre noe med det, og de impliserte nekter for at det skjer, det er "frivillig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En undersøkelse for ikke så lenge siden viste at 35 prosent av den norske befolkning beregner seg som kristne. Dette tror jeg stemmer da jeg synes at mange rundt jeg møter sier de er kristne og ikke så få går med kors heller.

Hei,

Norge er det minst religiøse landet i Europa:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=636341

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...