Gå til innhold

Ulv i fårikål, og kanskje andre


Gjest er såå enig så

Anbefalte innlegg

Du (ikke "alle nordmenn", men deg personlig) er med på å hisse opp den fremmedfientlige stemningen, ved dine forsvarstaler av de kriminelle elementer blant innvandrerne, og de problemer som snillismen overfor en del nye ukulturer medfører.

Det er en helt forutsigbar konsekvens av det du holder på med at mennesker vil bli angrepet, fordi du forsøker å gjøre kriminelle innvandrere og importerte ukulturer til en "stueren" aktivitet.

Hvor forsvarer jeg "de kriminelle"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    72

  • Ulv I Faarikaal

    41

  • Goliath

    34

  • Grip

    11

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Du har nå lagt ut samme lenke ørten ganger. Det er skrevet av en eller annen i 2. eller 3. klasse, og illustrerer vel best ansvarsfraskrivelsen og bortforklaringen hos brunskjortene.

Da bør du kanskje lese den en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nå lagt ut samme lenke ørten ganger. Det er skrevet av en eller annen i 2. eller 3. klasse, og illustrerer vel best ansvarsfraskrivelsen og bortforklaringen hos brunskjortene.

Nei Sør - den beskriver deg så godt at man skulle tro at den som skrev den hadde forsøkt å beskrive deg.

For det er vel lite sansynlig at det er en tilfeldighet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De" setter ikke fokus på kriminelle handlinger, men på folks hudfarge/folkegruppe.

Det er du som alltid trekker inn hudfarge når det aldri er nevnt av andre.

Er det tilfeldig Sør?

Neppe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du kanskje lese den en gang til.

Jeg har lest slikt møl før - det minner om skribleriene til han fra Radio Bergen som ble kjent "utilregnelig" i retten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Sør - den beskriver deg så godt at man skulle tro at den som skrev den hadde forsøkt å beskrive deg.

For det er vel lite sansynlig at det er en tilfeldighet:-)

Det er vel heller en beskrivelse av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som alltid trekker inn hudfarge når det aldri er nevnt av andre.

Er det tilfeldig Sør?

Neppe.....

Hudfarge eller folkegruppe - det er like rasistisk begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest slikt møl før - det minner om skribleriene til han fra Radio Bergen som ble kjent "utilregnelig" i retten.

Jeg er ikke i tvil om at du synes det er møl.

Jeg la inn lenken så andre kan lese om deg. Hva du synes om det driter jeg selvfølgelig fullstendig i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i tvil om at du synes det er møl.

Jeg la inn lenken så andre kan lese om deg. Hva du synes om det driter jeg selvfølgelig fullstendig i:-)

Lenken er vel en beskrivelse av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfarge eller folkegruppe - det er like rasistisk begge deler.

Å kritisere en folkegruppe er ikke rasistisk Sør, så lenge det er fakta og at det ikke går på deres "åndelige egenskaper" - men er knyttet til deres oppførsel, ukultur eller andre konkrete handlinger de har "for vane" å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kritisere en folkegruppe er ikke rasistisk Sør, så lenge det er fakta og at det ikke går på deres "åndelige egenskaper" - men er knyttet til deres oppførsel, ukultur eller andre konkrete handlinger de har "for vane" å gjøre.

Det er selvsagt ikke bedre å trakassere muslimer som gruppe enn å trakassere jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt ikke bedre å trakassere muslimer som gruppe enn å trakassere jøder.

Det er intet rasistisk i å kritisere en religion og/eller ukultur og deres tilhengere for de holdninger eller aktiviteter de står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...