Gå til innhold

Ulv i fårikål, og kanskje andre


Gjest er såå enig så

Anbefalte innlegg

Morsom du Grip. :-)

Ingen kan flytte hit, unntatt EØS.... Det er nå en del mennesker det, da. Og noen av dem har andre religioner også, har jeg hørt.

Hvis vi kan bli enige om at vi ikke ønsker en nasjon med sterk muslimsk påvirkning, er vi kommet langt. Er du enig i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    72

  • Ulv I Faarikaal

    41

  • Goliath

    34

  • Grip

    11

Mest aktive i denne tråden

Der demonstrerer du din totale uvitenhet om islam. Selvsagt finnes det muslimske fundamentalister, akkurat som det finnes kristne fundamentalister i Norge. Hva så?

Med tanke på at du ikke kjente til forkjellen mellom hinduisme og islam så overrasker det dog ikke!

Alle muslimske land i hele verden er preget av terror, frykt, undertrykking, fattigdom osv.

Trenger du noe mere bevis, eller skjer dette bare fordi alle verdens muslimer har misforstått koranen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik at Norge er en selvstendig nasjon, hvor norske borgere har visse plikter og rettigheter. Nordmenn bestemmer hvem som skal tildeles disse.

Utlendinger har ingen rett til å bosette seg her (unntatt EØS) og nyte godt av våre rettigheter. Slik tilflytting er politiske valg. Vi kan altså styre tilflyttingen av personer fra inkompatible kulturer.

Den skandaløse innvandringspolitikken er selvsagt et politisk ansvar.

Hva har det med islam å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt ut ørten sitater fra deg - med alt fra drosjesjåfører til din vanlige trakassering av muslimer.

Å ta avstand fra islamsk ideologi er helt nødvendig og faktisk en ansvar som de fleste borgere bør ta alvorlig. Gjennom å slippe dette løs slik vi har gjort, lever kvinner og unge i uholdbar frykt, blir mishandlet og tvangsgiftet...uten av de politisk korrekte tar det så høytidelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det opprinnelige innlegget kan umulig karakteriseres som "brunskjorte" eller rasistisk. Jeg vil anta at 90% av folket vil si seg enig i det.

Dine hersketeknikker er kun det vanlige pk-pjattet for å hindre folk i å si sin mening. Teknikkene er i ferd med å miste sin kraft.

Start-innlegget i tråden er vås, og det vet du godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dem og oss"-tenking kan kun unngås ved at tilstrømningen reduseres kraftig. Nå er tilstrømningen så stor at ghettoer er i ferd med å utvikles. Integrering blir umulig.

Ansvaret for at innvandringspolitikken er ute av kontroll, er ikke mitt ansvar alene, ikke ditt heller. Det er rett og slett en konsekvens av elendige politiske vedtak, påvirket av en liten, men politisk korrekt krets i media og politikk.

Det eneste som er "ute av kontroll" er din tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har det med islam å gjøre?

Det innebærer en presisering av at innvandringen av fremmedkulturelle er et politisk valg vi gjør i Norge.

Konsekvensene av disse valgene er følgelig et politisk ansvar.

Fremmedkulturell innvandring er hovedsaklig innvandring av muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi kan bli enige om at vi ikke ønsker en nasjon med sterk muslimsk påvirkning, er vi kommet langt. Er du enig i det?

Vi ønsker heller ikke en nasjon med en sterk kristen påvirkning. Eller noen annen religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innebærer en presisering av at innvandringen av fremmedkulturelle er et politisk valg vi gjør i Norge.

Konsekvensene av disse valgene er følgelig et politisk ansvar.

Fremmedkulturell innvandring er hovedsaklig innvandring av muslimer.

Igjen - irrelevant vås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta avstand fra islamsk ideologi er helt nødvendig og faktisk en ansvar som de fleste borgere bør ta alvorlig. Gjennom å slippe dette løs slik vi har gjort, lever kvinner og unge i uholdbar frykt, blir mishandlet og tvangsgiftet...uten av de politisk korrekte tar det så høytidelig.

Du blander fundamentalisme og islam, på samme måte som man kan blande kristen fundamentalisme og "vanlig" kristendom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi har statskirke, men vi er ikke et "kristent land" lenger. Er en grunn for at kirken og bondevik ikke lenger vil ha statskirke i landet, slik at de kan ha kristne private skoler i fred, og ikke bli styrt av religionsfriheten og forbudet mot kristendomsundervisning og læren om at gud skapte barna.

Jeg for min del synes kristendommen er like ille. Vekker meg hver søndag med denne klokkeringingen i tide og utide. Hvorfor i all verden har de lov til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle muslimske land i hele verden er preget av terror, frykt, undertrykking, fattigdom osv.

Trenger du noe mere bevis, eller skjer dette bare fordi alle verdens muslimer har misforstått koranen?

Akkurat som det var i kristne land før progressive krefter tok makten fra kirken.

Islam og kristendom er tvillingreligioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som det var i kristne land før progressive krefter tok makten fra kirken.

Islam og kristendom er tvillingreligioner.

Ergo bør vi passe på at progresive krefter her sørger for at ikke muslimene får den samme makten som kristendommen hadde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare få kommentere at det er ikke snakk om å komme her og komme her. Noen gjør det, men de fleste kommer da vitterlig fordi de kan/får lov til det???!!! Politikk, vet du?!

Ellers så tror jeg, som sagt, at det helt sikkert hadde vært (og er) norske kirker i land hvor det bor mange nordmenn. Vi er ikke så veldig annerledes, skjønner du... når det dreier seg om religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Joda, vi har statskirke, men vi er ikke et "kristent land" lenger. Er en grunn for at kirken og bondevik ikke lenger vil ha statskirke i landet, slik at de kan ha kristne private skoler i fred, og ikke bli styrt av religionsfriheten og forbudet mot kristendomsundervisning og læren om at gud skapte barna.

Jeg for min del synes kristendommen er like ille. Vekker meg hver søndag med denne klokkeringingen i tide og utide. Hvorfor i all verden har de lov til det?

Enig. Det er veldig få nordmenn som er kristne i ordets rette forstand. Allikevel skal de liksom forsvare "de kristne verdier" ovenfor muslimer, selv om de ikke tror på noen av de greiene selv.

For meg er kristendom og islam omtrent samme greie. Forskjellen er vel at kristendommen ikke legner har så stor makt over våre liv (siden vi ikke tror på den) som det islam har over muslimers liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er så morsomt at når noen påpeker at det "de brune skjortene" skriver er enten trakassering av uskyldige eller ren løgn, så klynker de og kaller det "hersketeknikker".

Patetisk og ynkelig.

I flg sør har 85% av Norge "brune skjorter", bare spebarn og utlendinger har andre skjorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Muslimer står for en totalitær ideologi, der forakt for basale menneskerettigheter er fremtredende. Jeg vil anta at vår grunnlov passer dårlig for de fleste muslimer.

Islam er heller ikke kompatibel med menneskeretter eller noen moderne etikk. Selv barnehagebarn forstår at man ikke skal ta liv, i koranen fins mange formaninger om å drepe, selv små bagateller skal det drepes for. De vantro skal drepes alle sammen, det skal drepes for blasfemi og utroskap. Til slutt fins det ikke mennesker igjen på jorda hvis det var opp til den religionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ergo bør vi passe på at progresive krefter her sørger for at ikke muslimene får den samme makten som kristendommen hadde....

Enig. Historien viser at når religionen får reell makt, så begynner folk å dø og land går til grunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...