Gå til innhold

Ulv i fårikål, og kanskje andre


Gjest er såå enig så

Anbefalte innlegg

I flg sør har 85% av Norge "brune skjorter", bare spebarn og utlendinger har andre skjorter.

Nei.

Jeg påpeker at DU har brune skjorter. Jeg har ikke skrevet noe om andre enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    72

  • Ulv I Faarikaal

    41

  • Goliath

    34

  • Grip

    11

Mest aktive i denne tråden

Ergo bør vi passe på at progresive krefter her sørger for at ikke muslimene får den samme makten som kristendommen hadde....

Med 1,3% muslimer, og en brøkdel av dem aktivt troende, så er det null sjanse for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei.

Jeg påpeker at DU har brune skjorter. Jeg har ikke skrevet noe om andre enn deg.

Hvor så opptatt av meg når det samme som jeg skriver kommer i dagspressen og på TV?

Hvorfor er du så forbanna aggressiv, nedlatende, arrogant og løgnaktig hele tida?

Er målet bare å irritere og sverte alle meningsmotstandere?

Det er faktisk lov å mene noe selv, i dette frie landet. Det er lov å være intolerant mot politikk, kriminalitet og krefter som har ødelagt andre land og nå vil ødelegge vårt.

Jeg har møtt flere som deg i RL, og ingen av dem har fått gjennomslag for noe. Når folk oppdager det syke og destruktive i enveisdialogen, så snur de ryggen til og går. Slike mennesker har gjort meg enda fastere bestemt på å bekjempe det de forfekter. Sjelden man kan si at mennesker inspirerer til kamp _mot_ sin egen sak, men når det skjer så må det være kampen man er interessert i, ikke resultatet.

http://www.geocities.com/e9g3b1/aside.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor så opptatt av meg når det samme som jeg skriver kommer i dagspressen og på TV?

Hvorfor er du så forbanna aggressiv, nedlatende, arrogant og løgnaktig hele tida?

Er målet bare å irritere og sverte alle meningsmotstandere?

Det er faktisk lov å mene noe selv, i dette frie landet. Det er lov å være intolerant mot politikk, kriminalitet og krefter som har ødelagt andre land og nå vil ødelegge vårt.

Jeg har møtt flere som deg i RL, og ingen av dem har fått gjennomslag for noe. Når folk oppdager det syke og destruktive i enveisdialogen, så snur de ryggen til og går. Slike mennesker har gjort meg enda fastere bestemt på å bekjempe det de forfekter. Sjelden man kan si at mennesker inspirerer til kamp _mot_ sin egen sak, men når det skjer så må det være kampen man er interessert i, ikke resultatet.

http://www.geocities.com/e9g3b1/aside.html

Du trakasserer muslimer, innvandrere, jøder, utlendinger, og andre tilfeldig utvalgte uskyldige grupper.

Og så blir du "vonbroten" fordi du blir motsagt? Fordi folk påpeker at du trakasserer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du trakasserer muslimer, innvandrere, jøder, utlendinger, og andre tilfeldig utvalgte uskyldige grupper.

Og så blir du "vonbroten" fordi du blir motsagt? Fordi folk påpeker at du trakasserer?

Du løser ingen problemer ved å framsette falske anklager mot meg. Det gjør meg bare enda mer besluttsom. En nyttig idiot er du. Du klarer ikke omvende noen, bare hisse opp partene så dialogen går over i kamp på tørre never og enda flere får sympatier de før ikke hadde. Ved urimelig oppførsel havner sympatien der du ikke vil ha den. Bare fortsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du løser ingen problemer ved å framsette falske anklager mot meg. Det gjør meg bare enda mer besluttsom. En nyttig idiot er du. Du klarer ikke omvende noen, bare hisse opp partene så dialogen går over i kamp på tørre never og enda flere får sympatier de før ikke hadde. Ved urimelig oppførsel havner sympatien der du ikke vil ha den. Bare fortsett.

Jeg tipper de fleste som blir anklaget for tyveri også mener at anklagene er "falske"...

Forutsigbart og patetisk.

Det er ikke bedre å trakassere muslimer i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1937.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg tipper de fleste som blir anklaget for tyveri også mener at anklagene er "falske"...

Forutsigbart og patetisk.

Det er ikke bedre å trakassere muslimer i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1937.

Det hadde vært veldig intressant å vite hva du mener med dette, og hvorfor du skriver det til meg? Ingen muslimer føler seg trakassert av meg.

Offertaktikk: Kverulantene påstår ofte med urette at de selv eller noen de sympatiserer med er offer for noen de misliker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 1,3% muslimer, og en brøkdel av dem aktivt troende, så er det null sjanse for det.

Man er nødt til å ta det i starten, og ikke når problemet har vokst oss over hodet.

Din statistikk er forøvrig i beste fall missvisende om ikke helt feil.

På skolene (som vil være neste generasjon nordmenn), så finnes det et mye høyere antall muslimer, og økningen i antallet er i tillegg "skremmende" stor fra år til år.

Regner med at du har sett på denne linken Sør.

http://www.geocities.com/e9g3b1/aside.html

Der er det mye sant, og svært mye av det passer ekstremt godt på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Historien viser at når religionen får reell makt, så begynner folk å dø og land går til grunne.

Og da er det for sent!

Hvorfor vente med å gjøre noe til problemet er blitt så stort at det er tilnærmet uløselig med "akseptable virkemidler"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo????

Da Arild Edvardsen var i Pakistan (med 150 millioner muslimer) for å misjonere for kristendommen, så møtte både ordføreren og andre opp for å ønske ham velkommen!

Og hvor mange muslimske land har ikke en Norsk Sjømannskirke?

Og ja, jeg synes at folk skal få tilhøre den religionen de vil i Norge. Det er nedfelt i den norske Grunnloven, Menneskerettighetene og andre steder. Å nekte folk deres religin hører til under Stalin!

Med vennlig hilsen

I Pakistan så dreper kristne og muslimer hverandre i en konflikt som bygger på religion og kultur.

Er det det du sikter til, og ønsker skal skje i Norge etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Pakistan så dreper kristne og muslimer hverandre i en konflikt som bygger på religion og kultur.

Er det det du sikter til, og ønsker skal skje i Norge etterhvert?

I pakistan har de høyeste lederne innenfor islam og krikene gått sammen for å prøve å stoppe dette.

Bare et lite lys i mørke nå i disse førjulstider

(jeg har ikke lest noe annet i denne debatten enn dette innlegget ditt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I pakistan har de høyeste lederne innenfor islam og krikene gått sammen for å prøve å stoppe dette.

Bare et lite lys i mørke nå i disse førjulstider

(jeg har ikke lest noe annet i denne debatten enn dette innlegget ditt)

Jeg håper selvfølgelig at de lykkes i forsettene sine.

Min kommentar var kun ment til det våset Sør skriver om hvor fantastisk godt de kristne blir mottatt i Pakistan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og da er det for sent!

Hvorfor vente med å gjøre noe til problemet er blitt så stort at det er tilnærmet uløselig med "akseptable virkemidler"???

Jeg syns det f eks er svært mistenkelig at religiøs sekter starter egen skoler. Hvorfor? For å få full kontroll over barna mens de er lett påvirkelige?

Niesa mi er i barnevernet og liker ikke tanken på hva som kan skje på en slik skole, og det er problemer mange steder allerede i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det f eks er svært mistenkelig at religiøs sekter starter egen skoler. Hvorfor? For å få full kontroll over barna mens de er lett påvirkelige?

Niesa mi er i barnevernet og liker ikke tanken på hva som kan skje på en slik skole, og det er problemer mange steder allerede i dag.

"For å få full kontroll over barna mens de er lett påvirkelige?"

Selvfølgelig. Og det er jo også grunnen til at muslimske barn må gå på to skoler i Norge. Først den obligatoriske skolen etter norsk lov - og så den mulsimske på kveldstid.

Den avholdes i nærmeste moske, og lærerne er dypt religiøse ledere......

Samme "dritten" som kristne private skoler......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"For å få full kontroll over barna mens de er lett påvirkelige?"

Selvfølgelig. Og det er jo også grunnen til at muslimske barn må gå på to skoler i Norge. Først den obligatoriske skolen etter norsk lov - og så den mulsimske på kveldstid.

Den avholdes i nærmeste moske, og lærerne er dypt religiøse ledere......

Samme "dritten" som kristne private skoler......

Rektoren ved det Islamske universitetet Dr. Ahmed Yousuf Abu Halabia uttrykte seg på palestinsk TV den 13 oktober i fjor: "Jødene er jøder. Det har aldri funnets en fredsvenn blant dem. De er alle løgnere, de virkelige kriminelle. Derfor er det nødvendigt å slakta og myrde dem i enighet med Allahs ord. Det er forbudt å vise barmhertighet mot dem. Hvor du enn befinner deg, drep dem. Jødene forstår bare makt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rektoren ved det Islamske universitetet Dr. Ahmed Yousuf Abu Halabia uttrykte seg på palestinsk TV den 13 oktober i fjor: "Jødene er jøder. Det har aldri funnets en fredsvenn blant dem. De er alle løgnere, de virkelige kriminelle. Derfor er det nødvendigt å slakta og myrde dem i enighet med Allahs ord. Det er forbudt å vise barmhertighet mot dem. Hvor du enn befinner deg, drep dem. Jødene forstår bare makt."

Et "godt" eksempel - spesielt med tanke på at dette er en person som er ansvarlig for å lære opp elever.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Et "godt" eksempel - spesielt med tanke på at dette er en person som er ansvarlig for å lære opp elever.....

Når vi vet hva de vil gjøre med jøder bare fordi de er jøder, da kan vi tenke oss hva de vil gjøre med de vantro, som virkelig er uglesett i koranen:

De vantro er "verre stillet enn aper og svin" (Koranen 5:65), "forvridde" (9.30), "i sannhet løgnere - dikter opp løgn" (16:107), "ugudelige" (24:54), "de verste skapninger, "illgjerningsmenn" (5:49), "de verste krek overfor Allah" (8:57, 8:22), "urettferdige", og "gjør urett" (76:31, 29:48). De er "tosker" (2:12), "døve, stumme, blinde" (2:17), "i villfarelse", "på falsk vei" (1:7, 2:15), "oppsetsige" (2:14), "ufredskapere" (2:11), "en styggedom"

(9:28).

Det ser ikke lyst ut? Dette er fra toleransens og kjærlightens bok, synd at den kom ut på norsk, så de vantro kan få et forvarsel på hva de kan vente seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om svensker og dansker som kan ha bodd i Norge i 50 år og fortsatt ikke lært seg norsk.

Og det verste er at veldig mange av dem er jo høyt utdannede og jobber i stillinger der de er i kontakt med mye mennesker (leger, for eksempel), og er det noe sted man virkelig har behov for språk, så er det jo der. Likevel gidder de ikke lære seg norsk.

Hva er galt med svensker? Hvorfor tar vi ikke bare og rensker landet for dem og sender dem dit de hører hjemme? De løper rundt med svensk flagg på VÅR 17. mai. De gauler svenske sanger på "midtsommer", og de feirer sin egen nasjonaldag. De viser ingen vilje til å integreres med oss og bli norske, og da burde de sendes hjem.

Det er nå min mening

Det er litt forskjell på å snakke svensk og pakistansk her i Norge. Hovedsaken må vel være at man kan gjøre seg forstått, og ikke minst forstå hva andre sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig intressant å vite hva du mener med dette, og hvorfor du skriver det til meg? Ingen muslimer føler seg trakassert av meg.

Offertaktikk: Kverulantene påstår ofte med urette at de selv eller noen de sympatiserer med er offer for noen de misliker.

Vrøvl fra deg igjen - jeg påstår ikke at du trakasserer meg. Jeg påpeker at du trakasserer uskyldige mennesker, og om jeg "liker" dem eller ei er irrelevant.

Du skriver innlegg etter innlegg etter innlegg hvor muslimer, jøder, "innvandrere" (velg uskyldig gruppe) fremstilles negativt - basert på at enkeltindivider har gjort noe kriminelt.

Akkurat det samme som jødene ble utsatt for i 1937, og med kjente følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vrøvl fra deg igjen - jeg påstår ikke at du trakasserer meg. Jeg påpeker at du trakasserer uskyldige mennesker, og om jeg "liker" dem eller ei er irrelevant.

Du skriver innlegg etter innlegg etter innlegg hvor muslimer, jøder, "innvandrere" (velg uskyldig gruppe) fremstilles negativt - basert på at enkeltindivider har gjort noe kriminelt.

Akkurat det samme som jødene ble utsatt for i 1937, og med kjente følger.

>>jeg påstår ikke at du trakasserer meg.

Ikke det jeg mener heller, men du påstår at jeg trakasserer noen du liker, og du har utpekt deg selv til forsvarer. Problemet er at ingen vil disse noe vondt, det vet du, du bare forsøker å bruke som våpen mot meg, som du ikke liker. Problemet er bare at disse ikke trenger beskyttelse.

>>Jeg påpeker at du trakasserer uskyldige mennesker, og om jeg "liker" dem eller ei er irrelevant.

Jeg skriver om kriminelle og om en religion som ikke lover noe godt for noen. En religion hvor lærerne oppforder til drap på sivile.

For siste gang: Jøder intresserer meg ikke, og jeg har kun skrevet at de er et velutdannet folk, og at jeg ikke skjønner hvorfor muslimene vil drepe og kaste dem på sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...