Gå til innhold

Blader med nakne menn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

21

• naiv

7

• Goliath

7

• Babette

6

Annonse

• 3 uker senere...

"Nå snakker ikke jeg om pikk og fitte. Jeg snakker om KROPP."

Jeg tror de fleste ville påstå at pikk og fitte er en del av kroppen... Jeg gjør det i alle fall.

For øvrig var det bare et av mange eksempler på at menns kropper er deiligere enn kvinners. (I mine øyne.)

"Jeg liker ikke folk som forteller meg hvorfor jeg synes som jeg synes."

Jeg liker ikke kjedelige folk som ikke tåler og høre andres synspunkter.

Det er helt unødvendig at du kommer med et motsvar der det står noe slikt som: "Jeg tåler faktisk å høre andres synspunkter osv" Dette kan føre til en langtekkelig og uutholdelig kjedelig dialog som jeg ikke orker å ta del i. Jeg fortallte deg bare at jeg er uenig. Det er ingen selvfølge at kvinner er penere enn menn.

Gi meg et kyss nå, så er vi venner. (For å gjøre det enda mer fristende: Jeg er kvinne... Tihi!)

Beklager for sent svar med det kysset. Men her er det: *kyss* (og du er sikkert en nydelig kvinne :P)

Gjest Flørten

Beklager for sent svar med det kysset. Men her er det: *kyss* (og du er sikkert en nydelig kvinne :P)

*knis*

Ja!

Noe ubeskrivelig godt noe til deg. Jeg kan jo ikke risikere å bli utestengt heller, men jeg tror du kommer til å sette pris på det pus!=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...