Gjest Sommerstorm Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Trodde ikke jeg skulle bli så opphengt i ventetider denne gangen siden det er prosess nr. 2. Jeg så i dag inne på AF sine sider at det er over 122 personer som har rapportene sine i hos ICBF - og det er ytterligere 68 søknader i det norske systemet og 47 som er godkjent av BUFA... I 2003 kom det 78 barn til Norge gjennom ICBF. Når det nå er så mange søkere, så kan jeg ikke forstå annet enn at ventetiden gjennom ICBF må komme til å øke betraktlig det kommende året... (kanskje et par års venting i stedet for ett år slik det er i dag). Er det noen som har noen formening om dette? Er der noe kvote per land el.? Eller kan man rett og slett forvente at det skal komme flere barn til Norge fra Colombia per år? Tenker jeg bare veldig negativt nå...??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130108-hva-vil-skje-med-ventetid-icbf-fromover/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.