Gå til innhold

Jeg ringte til Kina idag jeg...!

Anbefalte innlegg

... Og snakket med fosterforeldrene til jenta vår. Dvs det gjorde jeg ikke, jeg snakket med det engelsktalende medlemmet i familien, som er en tenåringsdatter som ifølge brevet vi fikk nå sist snakker litt engelsk. Det gjør hun ja, med trykk på _litt_. :o) Men det gikk nå fint likevel, veldig koselig å snakke med de som tok seg så godt av prinsessen vår de første 14 månedene av hennes liv. Og *veldig* populært var det da vår unge frøken selv sa noen ord i telefonen, selv om ordene kom på norsk.

De sendte fødselsdagspresang til henne, en liten kinesisk uro tl å henge over sengen. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre til gjengjeld. Har prøvd å sende en bok, men den kom ikke fram. Er det noen som har forslag til noe jeg kan sende som ikke er så tungt? Kunne kanskje vært kjekt å få noe avgårde før kinesisk nyttår. De skrev i brevet at de gleder seg veldig til det. Det er årets "happening" der de bor. (forresten er det vist det overalt i Kina)

De har et nytt lite fosterbarn nå. Jeg hørte henne i bakgrunnen. :o) Gjett om det fristet å gå i gang med ny prosess da, tenk å få enda en sånn liten en...! Jaja, me lyt sjå!

Som sagt, hadde satt veldig pris på det hvis noen hadde hatt noen gode forslag til hva vi kan sende til denne familien.

... Og æææhh...er det noen som vet hva tellerskritt til Kina midt på dagen koster?? *kremt*

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130134-jeg-ringte-til-kina-idag-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei AAA!

Så hyggelig det må ha vært og prate med dem.

Jeg kan desverre ikke svare på noe av det du spør om, untatt at vi sender julegaver ned til fabrikken (den vi jobber mest med) i Kina vært år, og de kommer frem. Vi kan sende alt fra bøker til klær, så det kan være du har hatt litt ukorekt adresse?

Ang. tellerskrittene, tror jeg sikkert at du kan finne på telenor sine sider, uten at jeg har sjekket det altså.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...