jjohnsen Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 jeg har et spørsmål og det er om jeg kan komme på tvunget ettervern når jeg er frivillig innlagt? jeg vil ikke ta medisinene mine og jeg mener personalet på ettervernet utøver tvang på meg når de setter risperdal depot sprøyte på meg hver 14 dag. kan jeg nekte å ta sprøyten? hva skjer hvis jeg nekter å ta den? jeg ønsker heller ikke å gå mer ukentlig til psykiater, og jeg lurer på hva som skjer hvis jeg slutter å gå til han? er dette kriterier for å legge meg inn under tvunget ettervern med eller uten døgnopphold? vær så snill og svar meg noen 0 Siter
natolars Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har lest mange av innleggene dine og har forstått at du har det veldig tungt. Er det ikke da lurt at du tar medisinene dine regelmessig, slik at du blir bedre? Hvis du gjør det og prøver "å spille på lag" med hjelpeapparatet istedet for å "motarbeide" det, så er sjansene store for at du IKKE trenger/blir pålagt tvunget ettervern. Mvh 0 Siter
jjohnsen Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Skrevet 18. desember 2003 Jeg har lest mange av innleggene dine og har forstått at du har det veldig tungt. Er det ikke da lurt at du tar medisinene dine regelmessig, slik at du blir bedre? Hvis du gjør det og prøver "å spille på lag" med hjelpeapparatet istedet for å "motarbeide" det, så er sjansene store for at du IKKE trenger/blir pålagt tvunget ettervern. Mvh jeg prøver å ta medisinene mine det er tankegangen min som er feil, det er svært vanskelig å forandre på tanker som sier jeg ikke skal ta medisiner, og kroppen min får ulyst av å ta dem, på den måten motarbeider jeg kanskje personalet men jeg vil ikke tvangsinnlegges 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.