Gå til innhold

Feil med e-mailadresser ?

Anbefalte innlegg

Hei

Dette har ingenting med adposjon å gjøre men det er mange av dere som jeg har e-mailadresser på som er DOLere (c:

Jeg har prøvd å sende mail til, mattias,selly.pipppi,linus,zitrus samt flere men jeg får de bare i retur. Dette gjelder kun dere som har hotmail-yahoo og startadresser. Er det feil eller har dere byttet adresser?

Har dere byttet adresse så send meg nyadressen på "privaten" så får dere et julebildehilsen i retur (c:

Juleklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130174-feil-med-e-mailadresser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender du med vedlegg?

Sender du epost med vedlegg til f.eks. start, hotmail eller yahoo adresser, kan du få de i retur dersom eposten er for stor til at de har kapasitet til å ta imot den.

Hotmail har veldig liten kapasitet, yahoo har litt mer.

Hei

Det ser ut som du har rett. Ved å slette noen bilder så gikk det til slutt igjenom så tusen takk for tipset og riktig god jul til deg.

Julehilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...