Gå til innhold

Etterlysning - vi var sammen i Cali og San Andres

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på hvordan det går med dere og lille D...

Vi var sammen i Cali, og vi reiste sammen til San Andres den 25 juli. Vi var der i 5 dager, og dere noe lengre. Vi delte en bungalow.

Vi er A og K, og datteren vår V ....fra Cali.

Tror dere fikk email adr vår, men er ikke sikker.

Det hadde vært kjekt å hørt fra dere.

Bruk denne til oss foreløpig: [email protected]

Vi har ikke noen email adr på dere.

Håper dere er innom å leser her.

Hilsen

Fortsetter under...

Jeg vet hvem dette er og kan evt hjelpe dere siden. Regner med/ vet at de leser på DOL så de tar nok kontakt!

Vi var også på San Andres i denne perioden, men vi var på Marazul hotel. og byttet over til Casablanca de siste 4 nettene.

Ønsker deg og dine en riktig fin jul..og et godt nytt år.

Jeg vet hvem dette er og kan evt hjelpe dere siden. Regner med/ vet at de leser på DOL så de tar nok kontakt!

Vi var også på San Andres i denne perioden, men vi var på Marazul hotel. og byttet over til Casablanca de siste 4 nettene.

Ønsker deg og dine en riktig fin jul..og et godt nytt år.

Har du mailadressen til et par i fra Bergen som fikk to jenter fra Mendelin? Vi fikk en adresse av de, men så skjedde det noe med den adressen slik at den ikke fungerer lengre. Jeg husker at de var to-tre netter på Halifax samtidig som dere (og oss).

God jul og godt nytt år :)

Har du mailadressen til et par i fra Bergen som fikk to jenter fra Mendelin? Vi fikk en adresse av de, men så skjedde det noe med den adressen slik at den ikke fungerer lengre. Jeg husker at de var to-tre netter på Halifax samtidig som dere (og oss).

God jul og godt nytt år :)

Yepp..- jeg kan sende deg deres mailadresse.. Går nå inn på min yahoo adresse og sender den med en gang.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...