Wibecke Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 ønskes av oss 4 http://groups.msn.com/FamilienYtterli/godjul.msnw Hilsen 0 Siter
nedtelling Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Riktig god jul til alle DOLERE.. og et godt nytt år! Wibeck vi treffes på mottagelsen i den Colombianske ambasaden i morgen,. Jeg skal se etter dere!!! Vi gleder oss! 0 Siter
Wibecke Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Skrevet 18. desember 2003 Riktig god jul til alle DOLERE.. og et godt nytt år! Wibeck vi treffes på mottagelsen i den Colombianske ambasaden i morgen,. Jeg skal se etter dere!!! Vi gleder oss! Hei igjen Jeg sitter akkurat og beundrer din lille på hjemmesiden deres, Gleder meg til å treffe dere også i morgen. Ha en fin kveld :-) 0 Siter
thaimor Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Helle dussan, sier jeg bare De er så skjønne! Riktig god og fredfylt jul til deg og dine også! 0 Siter
Melissa Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Kjære Wibecke Takk for at du ville dele julekortet med oss :-). Barna dine er bare kjempenydelige!! En fin jul ønskes av 0 Siter
Leonjenta Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Å for noen søte barn,gleder meg vilt til det blir min tur.. Dere for ha en flott jul og kose dere sammen 0 Siter
April Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Så søte som alltid ) H sier her når hun så bildene: "Åhhh, M....og O.... jo!!! De er jo nisser..." )) Koselig. God jul til dere også...) Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.