Gå til innhold

Mimmy kan du se hit


Gjest deppa5

Anbefalte innlegg

Nå skal du få høre om meg :

Jeg har deprisjoner og personlighettsforstyttelse. Jeg er 50 % ufør og resten attføring, er ikke bedere og håper på 100 % uføre er det mulig ? Jeg fungerer veldig dårlig sosoialt med mange folk.

Jeg sluttet på pillene Tolvon og Zoloft, men tat imovane for å sove, men sover bare noen timer.

Funger værre og værre dag for dag etter jeg sluttet på pillene, men vekta er godt på vei ned, Hvet jeg må piller igjen men hva kan jeg ta som jeg ikke legger på meg av, hvet du.

Stopper her det er mye mer,

Håper du kan hjelpe meg litt

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hershel1365380410

Hei. Jeg er ikke Mimmi, men tenkte at jeg kunne svare deg siden du ikke har fått noen svar ennå.

Du spør hva slags medisiner du kan ta for depresjoner og personlighetsforstyrrelse. Vel, jeg er ikke lege, har bare brukt medisiner selv, så det jeg anbefaler deg å gjøre er å rådføre deg med en lege om dette. Du trenger kyndig hjelp. Spør om ikke cipramil passer for deg. Det tok jeg en stund og la ikke på meg. Det er ikke sikkert at det passer for deg, så spør legen din. Det finnes nok en hel mengde medisiner du kan velge mellom, det er bare å sjekke hvilke bivirkninger de har, og se om de kan hjelpe deg.