Jente1976 Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Er det bare meg som har lagt merke til at NHD svarer mye sjeldnere enn han har pleid å gjort? Han er vel sikkert opptatt, men synes alltid det er intresant å lese svarene hans! Har du tatt juleferie? 0 Siter
natolars Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Jeg aner ikke om NHD har tatt juleferie, men han jobber jo på en akutt-avdeling. Så han har det nok travelt i perioder, ja...! :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Mitt hovedarbeide (avdelingsoverlege/overlege på akuttavdeling) varierer en del i arbeidsmengde fra dag til dag. Noen ganger må jeg også reise en del, I tillegg hender det at jeg har et privatliv. Derfor kan svarhyppigheten variere noe i løpet av en uke. Ved planlagt fravær over mer enn 3-4 dager pleier jeg å gi beskjed på forum. 0 Siter
Jente1976 Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Skrevet 21. desember 2003 Mitt hovedarbeide (avdelingsoverlege/overlege på akuttavdeling) varierer en del i arbeidsmengde fra dag til dag. Noen ganger må jeg også reise en del, I tillegg hender det at jeg har et privatliv. Derfor kan svarhyppigheten variere noe i løpet av en uke. Ved planlagt fravær over mer enn 3-4 dager pleier jeg å gi beskjed på forum. Jeg skjønte det. Setter bare så stor pris på det arbeidet du gjør her vet du:-) Ha en god jul og et godt nytt år! Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.