Gå til innhold

Kverulering, gjentagelsens kunst, og resultatet


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Gjest Tristamento

Jeg sa fornuft og følelser.

(Du minner meg om en jeg kjente. Han var like rappkjefta, og han ble banka til døde.)

Jadajada det finnes en stor mann som passer på deg, og når du dør så kommer hvitkledde mennesker med vinger (noen av dem er sikkert negre, du er jo tross alt blitzer) og henter deg slik at du kan leve mellom skyene sammen med den store, snille mannen. Sov videre, Tristamento, alt blir bra...

Flørten -- her viser du igjen at du ikke kan delta i en saklig diskusjon. Hva var det som gikk galt denne gangen? Skårter det på relevant sakkunnskap?

Noe sier meg at du mangler helt basale kunnskaper om logikk og innen vitenskapsfilosofi.

Da blir det jo mer forståelig at du trekker debatten ned på ditt nivå.

Men jeg ser ingen grunn til å følge deg ned dit...

Sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 281
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • Ulv I Faarikaal

    49

  • Goliath

    27

  • Grip

    24

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...