Gå til innhold

Kverulering, gjentagelsens kunst, og resultatet


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Gjest Tristamento

Ditt stadige skvalder og bortforklaring om hvor du sokner, tjener til lite annet enn å miskreditere deg også for uærlighet, i tillegg til alle de andre dårlige egenskapene du har blottlagt på DOL.

Morsk,

jeg ser at du blir aggressiv og frekk hver gang du føler deg avmektig i møte med mennesker som, i motsetning til deg, har en viss grad av faglig kunnskap.

Det er imidlertid ingen her på DOL som er "ute etter deg". Følelsen av at noen er "slem" mot deg, er nok en del av sykdomsbildet ditt.

Alternativt kan det være resultat av du nå vel endelig får dekket ditt behov for tung medisinering.

Du må nok akseptere at vi som ikke er rasister, kommer til å reagere hver gang du forsøker å spre rasistisk propaganda.

Men vi skiller mellom person og sak: det er rasismen din vi vil til livs, ikke deg. For deg ønsker vi snarlig institusjonalisering, omsorg og behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 281
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • Ulv I Faarikaal

    49

  • Goliath

    27

  • Grip

    24

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tristamento

Nei, jeg stilte et høyst relevant spørsmål.

Tenkt og svare ?

..."tenkt og svare"?

Prøver du å være morsom -- eller er du bare evneveik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..."tenkt og svare"?

Prøver du å være morsom -- eller er du bare evneveik?

Registrerer at du ikke vil svare.

Dermed føyer vi feighet inn på din tilsynelatende endeløse liste av dårlige menneskelige egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Registrerer at du ikke vil svare.

Dermed føyer vi feighet inn på din tilsynelatende endeløse liste av dårlige menneskelige egenskaper.

Morsk,

du må nesten formulere deg forståelig, både med hensyn til semantikk og syntaks.

For de fleste går dette automatisk, men jeg ser du har problemer med dette.

Forsøker du igjen?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsk,

jeg ser at du blir aggressiv og frekk hver gang du føler deg avmektig i møte med mennesker som, i motsetning til deg, har en viss grad av faglig kunnskap.

Det er imidlertid ingen her på DOL som er "ute etter deg". Følelsen av at noen er "slem" mot deg, er nok en del av sykdomsbildet ditt.

Alternativt kan det være resultat av du nå vel endelig får dekket ditt behov for tung medisinering.

Du må nok akseptere at vi som ikke er rasister, kommer til å reagere hver gang du forsøker å spre rasistisk propaganda.

Men vi skiller mellom person og sak: det er rasismen din vi vil til livs, ikke deg. For deg ønsker vi snarlig institusjonalisering, omsorg og behandling.

Dine fortvilte forsøk på å forpurre saklig og nødvendig debatt omkring innvandring\integrering, er i samsvar med ditt opprinnelige nick mislykket.

Syns du skal det det tilbake, da det kler deg perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsk,

jeg ser at du blir aggressiv og frekk hver gang du føler deg avmektig i møte med mennesker som, i motsetning til deg, har en viss grad av faglig kunnskap.

Det er imidlertid ingen her på DOL som er "ute etter deg". Følelsen av at noen er "slem" mot deg, er nok en del av sykdomsbildet ditt.

Alternativt kan det være resultat av du nå vel endelig får dekket ditt behov for tung medisinering.

Du må nok akseptere at vi som ikke er rasister, kommer til å reagere hver gang du forsøker å spre rasistisk propaganda.

Men vi skiller mellom person og sak: det er rasismen din vi vil til livs, ikke deg. For deg ønsker vi snarlig institusjonalisering, omsorg og behandling.

Goddag, mislykket. Så bråkjekk du er blitt. Ute på prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristamento

Dine fortvilte forsøk på å forpurre saklig og nødvendig debatt omkring innvandring\integrering, er i samsvar med ditt opprinnelige nick mislykket.

Syns du skal det det tilbake, da det kler deg perfekt.

Morsk,

det er som regel fånyttes å møte usaklige rasistiske utspill med saklig informasjon.

Jeg tror heller ikke du har et nødvendig kunnskaps- og modningsnivå for å forstå rekkevidden av rasjonelle resonnementer.

Jeg håper du oppsøker skolesjefen i din hjemkommune. Etter utdanningslova har du rett på et for deg tilrettelagt utdanningstilbud. Delkompetanse i visse allmenne fag som gymnastikk burde være mulig.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsk,

du må nesten formulere deg forståelig, både med hensyn til semantikk og syntaks.

For de fleste går dette automatisk, men jeg ser du har problemer med dette.

Forsøker du igjen?

:)

HaHaha

Fremmedord, fagutrykk og svultsigheter til tross: Driten tyter ut gjennom innpakingen.

Tror du seriøst at slik tøv gangner deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsk,

det er som regel fånyttes å møte usaklige rasistiske utspill med saklig informasjon.

Jeg tror heller ikke du har et nødvendig kunnskaps- og modningsnivå for å forstå rekkevidden av rasjonelle resonnementer.

Jeg håper du oppsøker skolesjefen i din hjemkommune. Etter utdanningslova har du rett på et for deg tilrettelagt utdanningstilbud. Delkompetanse i visse allmenne fag som gymnastikk burde være mulig.

Lykke til!

Tydligvis hadde du en viss grad av selvinnsikt den gang du tok nicket mislykket.

Hva gikk senere galt ? For mye Seroxat slik at det tippet helt over i motsatt retning ?

Det finnes medisin mot mani og stormannsgalskap også. Du vet det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

HaHaha

Fremmedord, fagutrykk og svultsigheter til tross: Driten tyter ut gjennom innpakingen.

Tror du seriøst at slik tøv gangner deg ?

Morsk,

jeg forholder meg til fakta og bidrag i en relevant saklig diskurs.

At du ikke makter å delta på et akseptabelt nivå, er så sin sak. Ingen grunn for deg å bli sint.

Dine vulgarismer har ingen verdi, foruten å være et vitnesbyrd om dine atferdsvansker.

Du er muligvis et interessant kasus -- men jeg får nesten overlate deg til NHD. Er nesten fristet til å spandere en konsultasjon for deg hos ham.

Men her får nesten det offentlige ordne opp. Du er tydelig forsømt de siste 10-15 årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsk,

jeg forholder meg til fakta og bidrag i en relevant saklig diskurs.

At du ikke makter å delta på et akseptabelt nivå, er så sin sak. Ingen grunn for deg å bli sint.

Dine vulgarismer har ingen verdi, foruten å være et vitnesbyrd om dine atferdsvansker.

Du er muligvis et interessant kasus -- men jeg får nesten overlate deg til NHD. Er nesten fristet til å spandere en konsultasjon for deg hos ham.

Men her får nesten det offentlige ordne opp. Du er tydelig forsømt de siste 10-15 årene...

Utrolig hvor opphengt du er i psykiatri, medisiner og terapi.

For oss som har fulgt deg som mislykket og vet hvilke problemer du har, er det selvsagt ikke så rart.

Men er ikke speilet en mer rett plass for dine mange spørsmål, enn foran et tastaur ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristamento

Utrolig hvor opphengt du er i psykiatri, medisiner og terapi.

For oss som har fulgt deg som mislykket og vet hvilke problemer du har, er det selvsagt ikke så rart.

Men er ikke speilet en mer rett plass for dine mange spørsmål, enn foran et tastaur ?

Morsk -- det er bare du, med din noe spesielle attribuering, som mener dette.

Alle normalt tenkende mennesker ser at du blir aggressiv og frekk i møte med argumenter mot rasisme.

Jeg antar at du som rasist føler deg litt sårbar i et samfunn som tross alt ikke ønsker å ha dere brunnskjorter i gatene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsk -- det er bare du, med din noe spesielle attribuering, som mener dette.

Alle normalt tenkende mennesker ser at du blir aggressiv og frekk i møte med argumenter mot rasisme.

Jeg antar at du som rasist føler deg litt sårbar i et samfunn som tross alt ikke ønsker å ha dere brunnskjorter i gatene...

Hvorfor denne vinglingen hele tiden?

Blir det før sårt for deg og åpent diskutere din sykdomshsitorie og mentale svingninger her ? Vi kjenner den jo allerede fra din tidligere skrivning på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Hvorfor denne vinglingen hele tiden?

Blir det før sårt for deg og åpent diskutere din sykdomshsitorie og mentale svingninger her ? Vi kjenner den jo allerede fra din tidligere skrivning på DOL.

Morsk,

skal vi avslutte nå? Så slipper de andre å lese mer fra deg?

Igjen: god jul.

Håper du med tiden kan ta avstand fra rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsk,

skal vi avslutte nå? Så slipper de andre å lese mer fra deg?

Igjen: god jul.

Håper du med tiden kan ta avstand fra rasisme.

Ja, jeg skjønner du vil avslutte nå som vi kom til sakens kjerne. Nemlig din sykdom som gir seg slike store utslag enten i depressiv, eller som de siste dager i manisk retning.

God Jul ! til deg også, med håp om en mer balansert medisinering neste år, slik at du greier holde deg innenfor normale rammer i samkvem med andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flørten

Dersom religion er gudstro vil buddhisme ikke kunne sies å være en religion.

Videre vil pensum i religionsvitenskap sterkt reduseres: alle animistiske 'religioner' vil ikke lenger kunne regnes som religioner.

Såkalte naturreligioner like så.

-------------

Flørten... du uttaler deg om et emne du ikke har noen som helst faglige forutsetninger for å si noe som helst fornuftig om.

Og dermed blamerer du deg selv. (Litt vondt for oss andre å se på -- dog er det en trøst at du kanvære helt anonym her.)

Dine høyst private, og undertiden svært komiske, tanker om hva religion er, blir naturlig nok temmelig irrelevante i en rasjonell debatt om religion.

Dersom du virkelig ønsker et innblikk i en seriøs tilnærming til hva religion er for noe, ber jeg deg om å studere følgende artikkel:

"Human Rights: The Influence of the Hebrew Bible" av Eckhard Otto. Artikkelen sto på prent i JNSL 25/1, pp. 1-20.

Om du får litt hjelp til engelsken, er jeg sikker på at du klarer å få med deg det viktigste.

Dagens tips til deg: ikke uttal deg om emner du ikke har (faglige) forutsteninger for å mene noe relevant om.

Ellers: god jul!

"Dersom religion er gudstro vil buddhisme ikke kunne sies å være en religion."

Gud og gudstro er begreper.

Jeg ga deg den kommentaren du kom med der fordi jeg i et av innleggene mine omtalte Buddhismen som en avvikende religion. For å forstå må du sette deg inn i Buddhismens lære. Buddhistene er agnostikere, og stiller seg (som eneste religion jeg kjenner til) åpne for spørsmålet om guds eksistens.

"Videre vil pensum i religionsvitenskap sterkt reduseres: alle animistiske 'religioner' vil ikke lenger kunne regnes som religioner."

Dersom du studerer animatiske religioner vil du se at de troende tilber naturen rundt seg fordi de anser den som "Besjelet." De tilber for eks RegnGUDEN. Det er med andre ord troen på en eller flere opphøde makter (guder) som er basis for slike religioner.

Det er fint at du har begynt å sette en strek mellom selve innlegget og den resterende halve delen som er skittkasting mot meg.

Da vet jeg hvor jeg skal slutte å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flørten

Er det ikke hyggelig at folk er høflige?

Med vennlig hilsen

Selvsagt er det hyggelig at folk er høflige!

Men Sør kan være så mye mer enn som så...

Hegivent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...