Gjest deppa5 Skrevet 20. desember 2003 Skrevet 20. desember 2003 Det er andre dag jeg tar de nå, jeg er ikke kvalm eller svimmel, men det er som jeg er utenfor min kropp, ser tåke og har problemer med å konsentrere meg. Sov veldig dårlig sevl med imovane. Sist men ikke minst det er som hele tunga mi er borte. Har flere opplevd dette ? 0 Siter
zaxxon Skrevet 20. desember 2003 Skrevet 20. desember 2003 Hadde det samme (ikke tunga) Gikk fort over. Fikk større problemer på 15mg Hilsen 0 Siter
Gjest deppa5 Skrevet 20. desember 2003 Skrevet 20. desember 2003 Hadde det samme (ikke tunga) Gikk fort over. Fikk større problemer på 15mg Hilsen Værre, hva skjedde. Går du på de ennå ? Ble du bedere igjen ? 0 Siter
zaxxon Skrevet 20. desember 2003 Skrevet 20. desember 2003 Værre, hva skjedde. Går du på de ennå ? Ble du bedere igjen ? Jeg måtte kutte dem ut fordi jeg fikk muskelsmerter og kramper. Det betyr ikke at du får det! Og foresten du hører og leser kanskje mye om hvor vanskelig og pyton det er å slutte med et SSRI. Jeg gikk, etter psykiaterens anvisning, til null på 14 dager uten det minste problem. Så hvis du mener du får mer bivirkninger enn virkninger så er Cipralex et skånsomt SSRI å slutte med. Lykke til, det går sikkert fint. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.