Gjest junisommar Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Task manager eller windows oppgavebehandling i fliken prosesser (Ctrl+Alt +del)for å kome dit. Har gjort ein kjempetabbe i prosesser. Eg avslutta ein prosess og no får ikkje programmet lov å starte neste gang eg opna det, forsvinner i løpet av 2 sek. Korleis skal eg få programmet til å starte igjen? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Hvilket program, og hva het prosessen du stoppet? 0 Siter
Mustrum Ridcully Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Det pleier å ordne seg ved å restarte maskinen... 0 Siter
Prozak Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Det pleier å ordne seg ved å restarte maskinen... Restarte maskinen for å sette igang prosesser er en skikkelig uting. "......................" 0 Siter
Mustrum Ridcully Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Restarte maskinen for å sette igang prosesser er en skikkelig uting. "......................" Vel, dersom man ikke vet hvilke prosesser man har stanset er det kanskje litt vanskelig å starte dem igjen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.