yoomee Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 hei lurer på om noen har erfaring fra å være innlagt på Blakstad post 9- utredningsavd for psykoser? skal dit over nyttår. var på post 4a- akuttposten der for noen uker siden. syntes det var helt greit å være der, men er litt nervøs for å bli lagt inn på denne posten. ønsker alle en riktig god jul og et godt nyttår. klem 0 Siter
Gjest blakstad Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Jeg har ikke vært innlagt ved avd. 9 (omtrent den eneste avd. jeg ikke har vært på), men har vært mye ut og inn av Blakstad. Siden du har vært på sykehuset før, så vet du sikkert hvor avd.9 ligger. Det ser ikke ut som noen avd, men er et koselig hvitt hus som sikkert har vært bolighus i gamle dager. Jeg vet desverre ingen ting om beh.opplegget, men jeg vet at enkelte er der et par år faktisk (men ikke la det skremme deg, det er helt individuelt). Det virker som om endel blir tilbudt å bo på et ettervernshjem som heter Hvalstadåsen. Det ligger under Blakstad, men ligger et stykke unna sykehuset. Ellers tror jeg det stort sett er unge mennesker på avd.9. Det er en avd. for unge med psykoseproblematikk. Det er omtrent alt jeg vet. Resten kan du kanskje finne ut på blakstad sine hjemmesider: http://www.blakstad-sykehus.no/FOORSTESIDE.HTM Du må ihvertfall ikke grue deg! Det er nok 1000 ganger værre å være på akutten. 0 Siter
yoomee Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Skrevet 22. desember 2003 Jeg har ikke vært innlagt ved avd. 9 (omtrent den eneste avd. jeg ikke har vært på), men har vært mye ut og inn av Blakstad. Siden du har vært på sykehuset før, så vet du sikkert hvor avd.9 ligger. Det ser ikke ut som noen avd, men er et koselig hvitt hus som sikkert har vært bolighus i gamle dager. Jeg vet desverre ingen ting om beh.opplegget, men jeg vet at enkelte er der et par år faktisk (men ikke la det skremme deg, det er helt individuelt). Det virker som om endel blir tilbudt å bo på et ettervernshjem som heter Hvalstadåsen. Det ligger under Blakstad, men ligger et stykke unna sykehuset. Ellers tror jeg det stort sett er unge mennesker på avd.9. Det er en avd. for unge med psykoseproblematikk. Det er omtrent alt jeg vet. Resten kan du kanskje finne ut på blakstad sine hjemmesider: http://www.blakstad-sykehus.no/FOORSTESIDE.HTM Du må ihvertfall ikke grue deg! Det er nok 1000 ganger værre å være på akutten. hei takker for svar. ønsker deg lykke til videre, og en riktig god jul og nyttår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.