Gå til innhold

meg vs familien.


Gjest lilletrille

Anbefalte innlegg

Gjest lilletrille

Er det vanlig at alle andre i familien "ser" at det er jeg som er problemet og nekter å innse hvordan de selv har vært, men mener de selv har gitt meg mer enn andre barn har fått og at jeg bare er sur og bortskjemt? Jeg ser det ikke helt sånn selv, og hvis jeg nå var så bortskjemt og hadde hatt det så bra i oppveksten, hvorfor gjør alt så vondt da? Eller er det jeg som er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Du spør vanskelig. Vi kjenner jo ikke bakgrunnen din. Men en ting er sikkert: Hvordan man har det i barndommen og oppveksten er avgjørende for utviklingen som person, og den mentale helse.

Det er jo en kjent sak at mange depresjoner stammer fra ubearbeidede ting i barndommen.

Su må nesten fortelle litt mer, skal det gå an å gi deg et bedre svar!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Hvordan er ER (eller BLIR) er sammensatt av hvordan folk har behandlet deg (foreldre og alle andre) og hvilke gener du er født med.

En KAN være født med en personlighetsforstyrrelse som gjør at en kan ha problemer med å omgås andre SELV om en har hatt en perfekt oppvekst. Men hos deg høres det jo ut som om det har vært noe skrums i oppveksten.

Prøvd psykolog? Eller familieterapi?

Du skrev alt for lite til at vi kan svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...