Gå til innhold

Jippi, jeg er hjemme igjen!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Vi er nå endelig hjemme igjen.

Vi kom hjem i går kveld i fra Colombia nå har vi 2 herlige jenter og en liten gutt.

Som dere vet har vi hatt problemer med dommeren i saken vår og trodde ikke vi kom hjem før jul. Dommeren ville ha mer tid og rettsferien begynte på fredag den 19des. og varer til 15 januar. Det hadde ikke vert kjekt og vert nede i min. 4 uker til. Så vi fikk sentencia på torsdag ettermiddag og fikk ordnet alle papirer fredag og reiste til flyplassen 14.30 på fredag.

Hilser også til alle som vi traff i Colombia.

God jul i fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130508-jippi-jeg-er-hjemme-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei alle sammen.

Takk skal dere ha! Vi skal prøve å komme på ljosheim første mandag i Januar skal også på juletrefesten.

Ha en riktig God Jul og ett Godt Nyttår fra meg.

Klem fra

Der fikk du jo bekreftet at det er første mandag i januar ja:-) (ref vårt møte på Helgø i går!)

Igjen - Velkommen hjem - og god jul og godt nyttår!! Håper julefreden snart senker seg hos dere også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...