Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Snø!

Vi har snakket sammen tidligere i forbindelse ved vår første adop fra Fana i 2001. Har siden vært lite aktiv her inne, men passiv leser når anledningen har vært der. Leste nå at du satt å fylte ut papirer. Tenkte at det kanskje var til Fana. Vi fikk også den hyggelige glad meldingen og del 1 i posten den 18. Tror dere kanskje er før oss. Vi ble godkjent i BUFA den 13.02 i år. Vi har jo ei herlig jente som alt e blitt 2,5 år, som vi henter i juli 2001.

Synes å huske at dere også har en liten prinssese,som sikkert er blitt stor jente nå.

Det hadde vært kjekt å høre fra deg , og hvor langt dere er kommet osv.

Ha en fin dag!

Riktig God Jul til dere alle!!!

Beste hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130535-sn%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei fama!

Så kjekt at dere også er i gang! Vi ble godkjent 10.02, så vidt jeg husker, så det var ikke mange dagene som skiller oss!

Vi har våre papirer til oversettelse nå, og det blir kjempespennende framover! Håper vi er så heldige at vi får en tur til Colombia i løpet av sommeren 2004.

Vår datter Bella er nå blitt 3,4 år og stooor jente. Synes hun i alle fall selv ;o)

Hvis du går inn på medlemssidene til Friends of FANA siden og legger en melding til meg der med mailadressen din, så skal jeg sende deg en mail.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130535-sn%C3%B8/#findComment-799671
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...